Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Ser at du også har hatt et fryseforsøk og satt inn egg 19/5. Lurer på en ting i den forbindelse. Har fått beskjed om å fortsette med Progynova og Crinone i 3 mnd. dersom graviditet. Har du også????? Blir fryktelig uvel av tablettene. Kvalme, hodepine og menssmerter. Hvet du om dette er vanlig ????? Blir litt negativ og tenker at det kanskje ikke går veien denne gangen heller, men samtidig er det jo samme symptomer ved graviditet. ( Var slik sist jeg ble gravid, men gikk ikke den gang på disse medikamentene.) Har egentlig vært uvel fra jeg startet med Progynova.

Håper du kan svare meg.

Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5134916-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-spira/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja jeg må gå på Progynova og Crinonone i 3 - 3,5 mnd hvis jeg blir gravid. Dette fordi jeg har tidlig overgangsalder så kroppen vil ikke produsere progastan selv, før morkaken starter produksjonen.

Jeg har ikke hatt noe særlig ubehag ved bruk av Progynova kun litt hodepine, men blir litt trøtt av Cinonen. Vet det er mange som blir veldig uvell av dette, så det varierer nok veldig fra person til person.

Har hatt mange runder med Progynova første gangen i 2004, så det kan hende jeg hadde litt flere bivikninger da men de husker jeg ikke.

Tror rett å slett kroppen har vent seg litt til det nå, siden jeg har hatt 5 runder med Progynova kur siden august i fjor.

Når satte du inn egg da?

Jeg har hatt en del mensmurring og kvalme ved tidligere rugeperioder, men det har vært mest de gangene jeg faktisk har testet positivt. Så ikke bekymre det over disse plagene, kansje de er poisitive tegn!

Lykke til!

Hei:o)

Ikke meningen å "blande meg" her, men tenkte jeg skulle nevne at jeg også slet med bivirkninger av Progynova....noen dager verre enn andre. Som du skriver, skikkelig uvel, jeg følte meg rett og slett uggen! :o(

Ønsker deg lykke til, og håper det er lett blanding av bivirkninger og graviditetssymptomer! :o)

Klem fra

Hei! Jeg var på Riksen og satte inn 1 egg 19/5, samme dag som du??? Har en del murringer i magen og kvalme. Hadde det samme første gang jeg ble gravid, men nå har jeg vært uvel fra jeg startet med Progynova, men som du sier, kanskje det er positivt. Er sykmeldt fram til blodprøve, og dersom den er positiv blir jeg sykmeldt i de første 3 mnd.av svangerskapet. ( Dette pga. 4 SA ). Får håpe det hjelper å slappe av, men det blir litt for mye tanker og man har så god tid til å " kjenner etter". Tar du det med ro, eller er du i full jobb?? Kjenner du noen symptomer enda???

Lykke til!!!!!

Forresten, takk for hyggelig tilbakemelding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...