Gå til innhold

Min drømmefødsel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka 2 natt til 8 mai våkna jeg brått og tenkte faen....nå gikk vannet....Gikk på do der det kom litt+ blod....Hmm....tenkte kanskje jeg hadde tissa på meg:) så gikk å la meg igjen, så kom mens murringene....nå har jeg blitt gal og nå tenkte jeg.......Så jeg bestemte meg for å soove, våkna kjempe bråttklokka 4og tenkte FAEN nå kommer det!!! løp på badet og det kjentes ut som om hele meg tømte seg,hehe:)

Ringte føden og fikk beskjed om å komme med en gang......Måtte bare bade først (tenkte ikke over at vi ikke skal det) så måtte sambon bade så dro vi...Var på føden halvseks, ingen åpning så vi spiste frokost...Etterpå sovna sambon, mens jeg fikk ikke sove....Skjønte jo ingenting, terminen var jo ikke før 5 juni!!!

Halv to ville jordmora sette akupunktur da jeg ikke hadde rier (trodde hun) men hun sjekka åpninga først....6 cm!!!!

ojojoj, hun ble skikkelig overaska og jeg fikk hoppe i badekaret og det var heelt nyyydelig:)

Begynte å bli litt vondt og jeg følte at jeg måtte på do....Jordmor ville sjekke åpning før hun satte klyster...9cm, OJ!!!!!

Da var klokka halv tre så det hadde gått fort....

Rett inn på føden, så var det bare å presse.......Og prinsen var ute 16.36:)

Var en perfekt fødsel, uten bedøvelse.........Jeg må virkelig si at jeg trodde det kom til å blimyyye værre.......

Jeg skal gjerne føde for dere alle, bare jeg slipper å gå gravid for dere:) hehe......

Lykke til alle sammen,gled dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin fødsel!

Gratulerer så mye! :o)

Skrevet

Gratulerer med Prinsen din:=)

Og ikke minst med det som høres ut som en fin-fin fødsel.

Vet du om hodet til gutten din hadde festet seg,

og hadde du noen "tegn" i forkant som kunne tyde på

at det var fødsel på gang?

Skrevet

åååå jeg håper jeg får en slik fødsel også!!!

GRATULERER så mye!!

Lykke til videre!

Skrevet

Så bra at du hadde en grei fødsel.

Vi burde ha samarbeidet om det hadde gått an. Jeg venter nr 2 og har ikke hatt andre plager i mine svangerskap enn bekkenløsning og det er det absolutt verdt. Jeg har derimot vært igjennom en lang og hard fødsel og gruer meg til neste. Kunne gått gravid bestandig hvis jeg bare slapp å føde...

Skrevet

Jeg merka absolutt ingenting på forhånd, skjønte det omtrent ikke når vannet gikk engang:)

Var jo alt for tidlig,jeg var bare 36 +4........

Hodet var festa ja, så han lå klar han:)

Kan gjerne samarbeide med dere om å føde for dere ja, om det går an,hehe:)

Det var en helt nydelig fødsel asså, jeg unner dere alle en sånn fødsel:)

Skrevet

Gratulere!

Krysser fingrene for at mange på BIM får en sslik fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...