lykkestien Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Der viste det seg at jeg var straks i uke 8 og venter 2 små, toeggede, hjertene banket og hadde festet seg og hadde det bra, så nå er jeg lettet og alt er bra, bortsett fra kvalme og trettheten da, spiser masse og føler meg oppblåst ha en fin kveld.... klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Hehehe....gratulerer !!! Tvillinger - liksågreit å få to i samme slengen ;o) Skal være nytt treff i Drammen 25 mai hvis du vil være med. Er liste inne på BIM-treff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 hurra for deg og dine to hjerter =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkestien Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Jo takk for det, 4 barns mamma ja det blir et slit, ellers får jeg ikke vært med fordi jeg jobber netter så det var dumt da, men kanskje neste gang..... hvordan går det med deg da????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Går bra her ) Har hatt en del skikkelig kvalme dager, men håper at det slutter om en uke for da er jeg 12 uker ) Neste gang er forresten 3 juni ) Hadde vært kos om du ble med en gang.... Oj - 4 barns mor....jaja.....da er du kanskje ferdig og slipper 2 svangerskap ) Håper det kommer til å gå kjempebra og du ikke blir for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå