Gå til innhold

Hei Hebbie!


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Kan du legge inn naboen min inn på lista også. Kall henne bare for naboen du. det hadde vært snilt av deg. Ikke så god på det dere jeg:) Det gjelder den 25 mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flyttet inn her om dagen. Avhengig om mulig. Vi får se etter neste treff om vi ikke skal planlegge en tur til moss ( eller oslo sandvika eller andre mammabutikker) , kjøre flere sammen og se på mammaklær og cafebesøk. Ser ut som at vi blir noen den 25 da. Skal pinnsvintrine være med den dagen? Har ikke meldt seg på. Ninni 82 fra sist kunne ikke denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært kos....når jeg får penger !!!

Regner med pinnsvintrine skal være med, men vet ikke om hun har fått med seg listen slik at hun får skrevet seg på. Tenkte hun kunne skrive seg på selv - var litt usikker på om hun kunne...

 

Håper de som ikke kan denne gang, kan være med neste gang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva het den jordmora her i sande du har gått til ?

Doris ?

Var ikke hun veldig koselig ?

Har aldri gått til ei jordmor og har masse ting jeg lurer på siden jeg er førstegangs - og da trenger jeg ei som er forståelsesfull og snill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt super. Er blitt såååååååååå glad i henne. Dessuten snakker hun hele tiden til den lille i mage. Hun tar seg god tid til deg. Hun jobber også 50% på sykehuset i tønsberg. De gangene jeg har født har hun kommet innom meg på sykehuset og sett på babyen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre - da skal jeg høre om hun har tid til meg. Greit å gå til noen som kjenner jordmora og er selv fornøyd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...