Gå til innhold

Desember: Sover barna deres på egene rom??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ligger i vogga si på rommet vårt.

har egentlig ikke nok rom til at han kan få eget rom.. bor i leilghet, og det andre soverommet blir benyttet som kontor/gjesterom. vet ikke helt om vi skal la han sove på rommet vårt til vi skal flytte neste vår, eller om vi skal ofre gjesterommet..

Annonse

Oi.........bare jeg som har tuppa på eget rom????

Vel, her har tuppa sovet på eget rom i en måneds tid allerede.

Går kjempefint.

Hun sover hverken mer eller mindre enn før.

Men jeg, jeg sover myyyye bedre.

Tidligere, da hun sov inne hos oss, ja da sto jeg i senga hver gang hu nøys, og lå og hørte på pusten hennes, på makkinga hennes, og om morran kunne jeg si nøyaktig hvor mange ganger hun hadde prumpet i løpet av natta...........huff, det var slitsomt.

Men nå sover jeg som en engel, og våkner når hun prater eller gråter.

Det beste jeg har gjort er å få henne inn på eget rom.

Rommet er vegg i vegg med vårt, og min dør er vid-åpen uti gangen, mens hennes står bare på gløtt.

Funker kjempebra her hos oss!!!!!!

Her sover poden på romet våres i egen seng. Vi har ikke mulighet til å gi ham eget rom her vi bor nå desvere. Gubben bruker det ekstra rommet vi har til hjemmekontor som han er helt nødt til å ha med den jobben han har.

Det er noe av grunnen for at vi er på husjakt for tiden, plus at jeg vil ha en hage som gullet kan leke trygt i etter hvert.

Snuppa sove på vårt rom endå..vi har lenge hatt lyst å flytte ho på eget rom, men om sommeren blir d så grådig varmt der inne at d e uutholdelig for nokken å sove på d rommet. så eg tror nok vi får vente nokken mnd t, sjøl om eg gjerne sku gjort d m ein gang:)

har sover han i egen seng, inne hos oss!! Funker greit det, men han flytter på eget rom om ca en mnd... tenkte 6mnd var en fin alder for dte.. hehe... vet ikke hvorfor men... tenkte å ta den sove hele natta og eget rom samtidig..hehe.. noen som ahr sluu\ttet med nattmat el??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...