Meg, J & L Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Litt skummelt også...Eller? 3 uker til termin..?!? Kiler litt i magen. MEN jeg har kjøpt meg to 6-pakninger med snickers is... tihi... så nå sitter jeg å gomler og lurer fælt på hva i alle dager jeg skal finne på!
Thea Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har også første permisjonsdag i dag! Termin 13.juni. Føler jeg kommer til å føde lenge før det - når som helst, faktisk. Men det kan jo faktisk være 5 uker igjen...lenge. Håper formen din er bra! Og hva skal vi finne på? Jeg er litt sliten (og lat), men får i alle fall vasket litt tøy og lagd middag. Kanskje jeg skal lage litt boller og sånt å ha i frysen? Og strikke ferdig babyteppet jeg har holdt på med siden påske... Ha en fin permisjon!!
Meg, J & L Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2006 oi, så gøy!! En dag før meg... *notere nicket ditt* så kan vi holde oss oppdatert! Ja, jeg også tenker sånn... skal alltids finne på litt å gjøre i en uke eller kansje to. Men hva så?? Det kan jo gå FEM uker.. kjenner jeg blir utolmodig bare av tanken. Formen min er egentlig veldig bra.. Sliter litt med bekkenløsning. Men humøret er på topp! Er litt lat jeg også. Er litt usikker om jeg er fødeklar enda..Hodet har festet seg, så jeg venter på at hun skal "synke". Er min første, så har egentlig ikke peiling på hva som skal skje.. Enn du da? Fin form? Første gangs du også? Lage boller var en ufattelig god idè . Kansje jeg skal rett og slett bake litt? pizzahorn og sånn? Og lage litt kjøttkaker o.l å til å ha i frysen. Ellers så skal jeg: - Rydde i boden.. hehe. Det TRENGS, i hvertfall nå som det skal bli plass til barnevogn og alt mulig der inne. - Av ise fryseren... - Rydde litt i kjøkkenskapene kansje? Vaske kjøkken vifta? Vaske stekeovnen? - Vaske vinduer!!! - Lese "mamma for første gang" og litt andre brosjyrer om amming. Jeg fikk klipt håret i går, så det er krysset av på lista. hihi. Ha en fin permisjon du også!
Murmel72 Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg har termin 15. juni, og går ut i permisjon hvert øyeblikk :-) Det skal bli deilig å få litt tid tid å slappe av før babyen kommer...ikke for det...jeg skal selge en leilighet i løpet av de neste to ukene, så de første fridagene går med til møter med megler og klargjøring for salg. Phew! Bortsett fra det så håper jeg sola kommer snart så jeg kan sitte med beina høyt å lese avisen på terrassen!!
Meg, J & L Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2006 Ja, da har du noe å henge fingrene i du da SOL ja...det hadde jo bare vert supert.. Så vi kunne hatt en sjangs til å bli LITT brune vi også.. tror liksom ikke jeg er den første som kommer til å brette ut magen (brød deigen) etter fødselen.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå