Gå til innhold

Teutonia spirit S3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde S3 var ny av året jeg? Tror det, og at fjorårets het S4(lite dobblethjul foran, svingbart) og X3(stort hjul foran, ikke svingbart). Det er ihvertfall forskjellene på hjulene såvidt jeg har fått med meg. S3 har ihvertfall et stort, svingbart forhjul....og den skal vi ha etterhvert:-)

jeg syns 06 modellen var markant lettere å vippe opp foran (slik du gjør når vognen skal opp på fortau...) prøvde både 05 og 06 modell i samme butikk forleden. '05 ga på en måte litt mer etter i alle ledd slik at man måtte ta mer i for å få vippet... jeg er litt var på dette da min forrige vogn var helt elendig på akkurat det.... jeg bestemte meg der og da for å velge 06-modell selv om det selvfølgelig blir dyrere.. venter bare på feriepengene nå, så... :-)

Nå har vi kjøpt oss en Spirit S3....jiiipppii! Kjempefornøyd med vogna, og Mistralen(Sport-05 mod) til storesnupp ble ganske stusselig sammen med den:-) Vogna er super, og så superlett å trille.

Men ihvertfall, spurte i butikken, og de sa at S3 er ny av året. De som var i fjor het S4 og X3. Og i årets brosjyre fra Teutonia står det også nyhet på S3...så da så:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...