Thea og Erle Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Hvordan er formen? Er du klar for et nytt treff til torsdag 25 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninni82*Sander* Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! jeg er ikke så mye her inne lenger, blir stressa av alt snakk om blødninger og bekymringer...prøver å gjøre andre ting og slappe av:-) er fortsatt sykemeldt pga formen, har heldigvis noen bedre dager nå! hva med deg da? jeg tror ikke jeg kan komme på treff den 25, blir sannsynligvis med pappa på hytta i morgen tenker jeg. men du må bare gi en lyd om du skal inn til byen og vil møtes en dag? jeg har bare godt av å komme meg litt ut og være sosial:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja det skal jeg gjøre. Kos deg på hytta- og stikk innom på sidene her av og til så skal jeg se å få kommet meg til drammen en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå