Gå til innhold

August: Mutsy vogn??!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kjenner til mutsy vognbag sportsmodell? Har falt totalt for denne vognen...skulle egentlig arve vogn, helt til jeg så den...men den koster litt,ca 7000 kr med alt(bag, sportsdel, myggnett, stellebag, regntrekk)..Så ville bare høre om noen anbefaler den før jeg går til innkjøp:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror Mette-Marit går å triller en sånn vogn....

Ellers vet jeg ingenting om den....

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Den er kjempestilig!! Venninnen min har kjøpt en slik vogn, og hun er veldig godt fornøyd. Hun bestilte den fra Tyskland, og det ble MYE billigere enn det hun hadde måttet betale for den i Norge.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du tenker på Stokke vogna, den ser ut som en handlevogn synes jeg....Musty er ganske stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også falt for denne! Jeg skal ha urban rider understell og cargo bag/sportsdel (sort). Skal kjøpe den på babyshop og har bestilt den der... Brydde meg ikke så mye om pengene jeg... Litt dumt kanskje men, men - får jo ikke baby så ofte.

 

Stellebag, regntrekket og myggnettet tror jeg er ganske dyrt. Jeg tenkte jeg skulle se om jeg kunne kjøpe det billigere i et annet merke, ei venninne av meg anbefalte det i hvert fall. Kanskje man sparer en 1000 lapp der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En par ting til!

 

Den skal visst være god å trille!

 

Også kan man sette maxi-cosi bilsete på understellet - hvis man kjøper adapter. Man kan antagelig også (de var ikke HELT sikre på babyshop), sette det nye bilsete til besafe (izi sleep) på understellet også - det sete skal jeg nemlig ha. Kan legges helt ned når man tar det ut av bilen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Mutsy vogn, og jeg syntes den er utrolig fin. Vanskelig å si om den er god å trille, for jeg kan jo ikke gå rundt med en tom vogn liksom. hihi

 

Regntrekket kostet 499, og stelleveska 699.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei du som har kjøpt Mutsy. hvordan er det å ta opp og ned sitte delen i sportsvogna.Har hørt at den var litt vrien.? Stemmerdet også at man ikke får lagt sitte delen ned hvis man snur sittedelen.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...