Gå til innhold

Arrrrgh!Nå blør jeg igjen!


Leola

Anbefalte innlegg

Er 9+5. Hadde litt rosa utflod i dag tidlig å nå blør jeg, men ikke sånn kjempemye da.

Blødde også i uke 7, tok ultralyd og da viste det seg at det bare kom ifra livmorhalsen fordi den blir så skjør unde sv.skap. Håper for guds skyld det er det denne gangen også..

Skulle ønske jeg kunne legge med nedpå å få slappe av, men sambo jobber overtid som alltid, junior maser og prater hele tiden. Er så sliten jeg holder på å bikke...

Ja, ja, det var dagens syte innlegg.

Kryss fingrene for meg, - igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei når du blødde i uke 7 kom det noe blod slim(sorry) da!!

er i uke 7 nå og har blødd litt..

Jeg skal ta en gravid test i morgen uff gruer meg..

lykketil jeg krysser fingrene for deg og meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først rosa slim (blodtilblandet), dagen etter knall rødt, friskt blod uten klumper.

Dersom det bare er rosa blodtilblandet slim ,trenger ikke du uroe deg. Dersom du mister er det knallrødt med klumper. Men har hørt at en kan ha litt rosa tilblandet før en blør skikkelig og mister, så det kan være lurt å legge seg ned et par dager å bare slappe av.

Krysser fingrene for oss begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... samme her:( De første 3 mnd er ikke noe gøy i det hele tatt. går og er små bekymra hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF tok en test i ettermiddagen i dag den var positiv

men klarer ikke å slappeav gruer å legge meg nå (tenker)

Er nå lei å lese alt om SA blir sprø..

Har en liten på 15 mnd som krever mye så det blir ikke så mye vile

på meg.Går innom her i morgen håper der går bra med deg lillemor og andre som er i samme båt!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å få dere vill i panikk, men jeg vil dere skal vite at det ikke hjelper dere å ta en ny graviditetstest for den vil slå ut positivt ganske lenge etter en SA pga at HCG nivået i urin og blod ikke synker så raskt.

Det dere da må gjøre er å få en UL og bli tatt regelmessig blodprøver av (et par ganger i uken) for å se om det er liv ennå og om HCG nivået stiger, står stille eller synker.

Har gått gjennom det selv og gravitestene som de tok av meg på sykehuset slo positivt ut selv om der ikke var noe mer. Ta dere en prat med fastlege, legevakt eller gyn på sykehuset om dere ikke får fred.

 

Lykke til jenter, går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere!

Å at det der opplever er helt uskyldige blødninger.

 

Men jeg støtter det Banshee sier, i stedenfor å gå å uroe seg kan det være lurt å få tatt en Hcg prøve..

Ikke noe godt å gå å tro at noe er galt,også er det kanskje ingen grunn til det heller!

 

Masse lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen!

Har ikke blødd noe mer siden i 6 tiden i går kveld. Har fortsatt vondt i livmoren,men nå er det mer sånn strekking av livmoresmerte og ikke menssmerter. Får håpe det var det samme som sist. Har vel ikke mista enda siden jeg ikke har blødd mye og klumper.

Holder meg hjemme i dag og leser til eksamen, så får jeg håpe at alt går bra. Men vet jeg ikke får slappet av før jeg har fått tatt en ultralyd igjen.. går det an å ringe direkte til gyn, eller må jeg bli sendt av legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du ikke har hatt mere blødninger da og ingen mens smerter...

 

Du må nok få henvisning av fast legen for å få komme på tidlig UL..

 

(Jeg har diagnosen habituell abort,å har fått oppfølging på sykehuset de 2 siste gangene jeg var gravid,men alikevel måtte jeg til fastlegen å få henvisning...litt tungvint syns jeg,men sånn er vel systemet da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...