Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Flere som synes det var en litt merkelig melding?? Visste ikke at noen satt å fulgte med sånn. Litt creepy spør du meg, storebror ser deg.. Ikke at det var noe galt "han" sa altså, men overraskende at det plutselig kom en "advarsel" nå. Nå har ikke jeg lest alt her, men har det ikke vært dårligere stemning før?? Dessuten, skal man gidde å bruke tid på å "anmelde" folk på et anonymt chatte-sted som man frivillig oppsøker?? Jeg velger heller å la vær å lese. Men det er nå meg.
olivia71 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Har ikke sett innlegget du refererer til, men: Alle chattesider med noenlunde seriøse eiere har moderatorer som følger med på det som legges ut. Det er for å sikre at kvaliteten og innholdet er i samsvar med det vi forventer å finne på en bim-side. Tipper folk hadde blitt sinte hvis noen hadde lagt ut slibrige meldinger her, eller bilder vi ikke ønsker å se... Nei, vær glad for at Bim er seriøse og siler innleggene som ikke lever opp til det Bim ønsker skal diskuteres her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå