Gå til innhold

deeer kom kvalmen...


Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Dvs har vært småkvalm siden før jeg fikk vite at jeg var gravid, men i dag kom det for fullt med tørre brekninger. Nå kan jeg virkelig "glede" meg til tiden fremover...

 

Forrige gang kom kvalmen i uke 11-12 og da spydde jeg i flere måneder fremover. Håper at det samme ikke inntreffer denne gangen, for jeg skal på ferie til Kos i slutten av juni...

 

Måtte forresten fortelle moren min om graviditeten i dag, for hun kom mens jeg holdt på å skifte bæsjebleie på førstemann - og jeg var visstnok lettere grønn i tryne... Jaja... like greit hun vet det nå, så kanskje jeg får litt avlasning med førstemann (på 10 mnd).

 

Håper deres dager er mindre kvalme-fylte enn mine... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå...jeg å vil være kvalm!

Kaskje litt provoserende for deg å lese,for jeg vet absolut at svangerskaps kvalme ikke er særlig digg....

 

Men vil liksom bare kjenne det litt mer at jeg er gravid,men det kommer vel tids nok....!

 

 

Håper du ikke er veldig kvalm da,å at det ikke varer så veldig lenge!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg... svangerskapskvalmen ville jeg nok ikke ønsket min værste fiende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også kvalmen rundt uke 11...

Fy fela så grusomt om dagen...Jeg ligger halve formiddagen inne på badet på jobben og brekker meg og skjelver og har det helt jævlig..Fortsetter det , så må jeg bare innse at jeg ikke har noe der å gjøre..jeg får jo ikke gjort noe likevel..*sukk*

 

Du som ønsker å være kvalm - vi kan godt bytte, jeg var mye "lykkeligere" gravid før jeg ble kvalm..da var alt bare fryd og gammen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...