Gå til innhold

BIM treff?


Maddi

Anbefalte innlegg

Skulle det være bimtreff i Drammen 25.mai? For oss i 1.tri?

Lurer litt på om jeg skal slenge meg med.....hvis jeg tør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klart du tør. Trodde jeg skulle pisse i buksa da jeg skulle dit sist. Noen av de hadde jo truffet hverandre før. Var jo litt redd for hvordan folk det er som møter opp på sånt også. Men det var ingen ting å være redd for. Alle var så hyggelige og sosiale og ikke minst inkluderende. Morsomt å bli kjent med andre i samme situasjon da. Dette er for alle. De fleste er fra 1 trimester, men jeg og en annen er fra 2 trimester. Dessuten er det en del prøvere der og det er veldig koselig. Heng deg på. Sist var vi 10 stk, men ikke sikkert vi blir så mange denne gangen. koselig blir det sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei,da får jeg vel prøve da :)

Jeg er ikke noe asosial eller noe altså,men det er liksom det å komme tuslende helt alene og ikke kjenner noen. Pytt,det går vel bra! :)

Vet du når og hvor det skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gang er det på kina resteurant på gullskogen senteret og neste gang er det 3 juni på pigen i drammen. Gå inn på bim treff sidene. Der står det en påmeldingsliste. Kan komme selv om en ikke melder seg på, men det er greit med tanke på bordbestilling. Det går an å treffe noen av de på utsiden dersom det er lettere. Den som arr. av Hebbie og pinnsvintrine er samme opplegg, bare to forskjellige dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...