Gå til innhold

Svaaakt signal! Noen som kan hjelpe?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tatt noen tester som jeg kjøpte på nett her for noen dager siden, de slo helt negativt ut. Så kjøpte jeg en QR i dag, og den slår svaaakt ut. Har noen av dere opplevd dette? Vet noen av dere om dette er et sikkert tegn, eller kan det være falsk alarm? Ble veldig usikker, i og med at den nå slo svakt ut.

 

Tør ikke glede meg for tidlig. :-)

 

Håper noen kan hjelpe. Jeg er litt over IKM. Men har hatt veldig variende mens i det siste, men i dag er det 31 dager siden første dag i siste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke noe erfaring med netttester,men hvis du får strek på QR så er du nok gravid. Strek er strek selv om den er svak. Det kan jo hende at hcg nivået i kroppen din ikke har rukket å bli så høyt enda..

Testet du på morgenurin? Det er best siden hcg nivået er høyest da. Test en gang til om et par dager.

Tror nok du er gravid jeg :)

Min første QR test viste også veldig svakt (tok den på kvelden)

Dagen etter så lyste den nesten! Hihi :oP

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar :)

Ja, jeg tok den nettopp. Tok en nettest også nå nettopp, og den slo også veldig svakt ut. Da får jeg prøve igjen i morgen tidlig. Hååååper nå.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hohooo!! Siden du tok den nå og fikk svakt signal så er jeg nesten heeelt sikker på at du er gravid! Hihi! :))

Skriv og fortell hvordan det blir da

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...