Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen;

Hvordan går det med dere rugere??

Jeg har hatt en stressende helg psykisk, men vi får håpe at de søte små klorer seg fast likevel.

Kjenner ikke noe særlig symptomer enda, regner med at det er alt for tidlig på min rd3.

Hvordan er det med dere andre?

Spent på det, titter jo innom her noen ganger hver dag, og fra i morgen blir jeg alene hjemme - så da blir det sikkert enda oftere , hehe.

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg ligger rett ut på sofaen! Har hatt en rolig helg, sovet masse og spist god mat. Idag var på visning på hus - som var så fint! Utsikt, eplehage, gammelt hus med masse sjel! Perfekt for en liten familie - som vi håper å bli om ikke så altfor lenge!

Jeg har litt vondt i ryggen og er fortsatt litt øm i magen, men det er vel ikke så rart.

Men jeg kjenner at disse dagene kommer til å bli laaange - er jo bare på rd2!!!!

Håper dere andre bærer eggene deres med stolthet og tar vare på dere selv:-)

Hei.

Er selv på rugedag 2. I dag har jeg ligget rett ut på sofaen. Deilig. Er skikkelig øm i magen. Må finne frem bukser som ikke strammer så veldig rundt livet. I tillegg har jeg kraftige smerter i korsryggen, akkurat likt som jeg har ved mens. Bare at da tar jeg panodil, så forsvinner de etter et kvarter, og kommer ikke tilbake før neste mens. Denne gangen våger jeg ikke ta panodil. (Lurte meg til en da jeg la meg igår). Har nesten ikke sovet særlig godt siden fredag. Dette tar på. Ventingen er egentlig verst.

Blødningene jeg hadde de to første dagene har heldigvis gitt seg, en bekymring mindre.

Så kjekt da å se på hus. Vi kjøpte vårt hus i fjor sommer. Ikke særlig utsikt, men stor hage, ikke noen epletrær, ikke noe sjel, men vi har fått det koselig her likevel. Lagde nettopp til terrasse, så nå venter vi på sommeren. Hittil har det nesten bare vært dårlig vær...... typisk vestlandet.

Bærer eggene med stolthet (2 stk). Har gitt dem navn og......(søsteren min kaller brystene sine for smitt og smule, da de er så små...... det kaller jeg de to spirene mine :-) ) Vi har vel lov å være litt sprø av og til??

Her går det strålende...., men er forkjølet. kjenner det i korsryggen, men tror mest jeg er sliten etter jobb - sykepleier, stått og tråkka rundt en seng i hele dag.

mannen er borte noen dager så blir det bare kos hjemme med tulla frem til torsdag.

klem til dere alle

Hei!

Satte inn to fryse egg tirsdag 23! Idag har jeg vært kvalm. Jeg vet det er bivirkninger på medisiner, men ble kvalm sist gang da også etter en uke! Hadde da positiv test etter 14 dager og en fått sønn etter 32 uker! Vi får se hvordan det går...

Lykke til alle sammen!

Rugedag 4 i dag jenter. Symptomene er der. Vondt i hodet, vondt i lorsrygg, kvalm, øm i nedre del av magen. Veeeeldig øm. Har måttet finne frem alle "løse" bukser. Klarer ikke å få igjen knappen på trange jeans engang.

Jeg har i tillegg svært vondt i venstre nedre del av magen. Dette sender stikninger ned til låret. Dette gjør veldig vondt. Noen som har erfart det samme. Sover ikke særlig godt on nettene. Men i natt var faktisk bedre enn forrige :-)

Håper dette går bra. Håper det går bra for alle dere andre fra rugeklubb uke 21 også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...