Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Sånn skikkelig altså. Min har løftet det siden fødsel, bare litt, men har nå de siste dagene begynt å løfte det mye mer. Støttet seg til og med litt på "armene" (bare litt, og en kort stund). og virker som hun har mer kontroll nå. Er jo ikke fire uker siden fødsel engang, og jeg syns dette er veldig tidlig. Kan ikke huske at det var sånn med min første. Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 tror det er normalt, mi gjør det også,er 3 uker
DenherJenta Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 vet ikke når det er normalt... men jenta mi har å gjort siden hun var 2-3 uker.. de kommenterte det på føden (var der i 14 dg) hvor sterk hun var i nakken.. men om det er normalt aner jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Takk for svar. Godt å se at flere også gjør det:) Men det er vel som med alt annet, individuelt:) HI
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Tror at dette er heeeelt normalt. Turbo gjorde helt fra han kom på brystet mitt etter fødselen. Løftet hodet og "kikket" lenge på mammaen :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Selvfølgelig skryter vi av barna våres! Er det et problem for deg eller?
tigerpus Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Hæ? Er du helt fjern, eller? HI lurer jo på om det er normalt, jo! Er jo mye man lurer på som nybakt, da. Mi tulle gjorde faktisk det samme da hu var helt ny, var også sterk i nakken og jeg syntes nesten det var rart, trodde kanskje det kunne være en form for "rykning" elns og at det kanskje ikke var så bra for henne... Teit, jeg da! Helsesøster sa hu var sterk og det var bare fint! Nå er hu 3 1/2 mnd og ligger på gulvet og gjør "sit-ups" for å få til å se tv'n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå