Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når klarte deres baby dette? min er 4 mnd 2 uker. klarer det nesten men får ikke med seg armen. kanskje like greit. for han liker uansett ikke å ligge på magen.... *S*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Babyen vår er like gammel som din, og har akkurat lært seg trikset med å få med seg armen, så nå triller han seg over på magen så fort han får sjansen :-) Men triller bare mot ene siden enda da. Han prøver seg på andre sida også, men der får han ikke med seg armen enda.

Skrevet

bebisen min er snart 7 mnd og ruller ikke rundt enda hun.... prøver til og med å dytte henne over hvis hun ligger litt på siden - men da stritter hun imot... litt treg eller???

Skrevet

Her er det samme som deg HI, hun får ikke helt med seg armen over...

Vi pleier hjelpe til litt vi da, gir hun en liten puff i rompa slik at hun går rundt, men liker heller ikke ligge på magen noe særlig..

Skrevet

Datteren min er fire mnd. Hun har rullet i en ukes tid. Holdt på noen uker før hun skjønte at hun måtte flytte armen;) Nå ruller hun hele tiden, men for det meste kun til en side.. Må snu henne hele tiden da, for hun er heller ikke så glad i å ligge på magen;D

Skrevet

min gjorde det når hun var 2mnd, men det må vel bare ha vært et uhel. har ikke skjedd siden å nå er hun straks 3mnd.

Skrevet

jenta mi var over 8 mnd før hun klarte å rulle ifra rygg til mage.. har ikke lært seg å rulle fra mage til rygg engang.. litt treg men gir henne den tiden hun trenger.. selv om hun ligger mye på magen (hun HATER det). hun er nå 9 mnd.. så ikke bekymre deg !!

Skrevet

Jenta mi er 4 mnd og har rullet fra rygg til mage siden hun var 3,5 mnd (altså litt over 2 uker). Det tok 3-4 dager før hun klarte å få med seg armen. Hun har rullet fra mage til rygg også, men det var nok bare flaks.. Har ikke skjedd siden den gangen for 2 mnd siden.

Skrevet

Gutten min var nesten 3mnd da han snudde seg for første gang.. Nå er han straks 4mnd og gjør ikke annet.. snur seg selv om han egentlig er for sliten til å ligge på magen å.. Er artig da når de ikke bare ligger der lengere..

Skrevet

Jeg oppfatter det slik at de med babyer eldre enn 6-7 måneder unnskylder seg litt med at deres små er "treige" motorisk, i dette tilfellet med å snu seg fra rygg til mage. Det er de da ikke! Det er store normalvariasjoner og i de fleste tilfeller er det totalt irrelevant akkurat når de motoriske milepælene inntreffer - så fremt babyen utvikler seg normalt (dvs.ingen sykdom/skade/lyte som tilsier noen annet). Det er GØY når min baby er større, raskere og smiler pener enn din baby - men så gøy er det da ikke...? Joda, jeg synes vel det jeg også ;-)

Min gutt var relativt tidlig ute, snudde seg fra rygg til mage på dagen 4 måneder.

Skrevet

Guro var vel rundt 3 mnd da hun snudde seg for første gang. Eller - veltet er vel mer riktig ;) Hun gjorde det ihvertfall bare et par ganger før ddet var slutt.

Men nå i helga gjorde hun det igjen - bevisst. Var da 4 mnd og 1 uke.

Hun sliter litt med den ene armen som stort sett er i veien, men av og til kommer hun seg helt rundt, og da er hun sååå stolt! :D (og tilsvarende lyn-irritert når hun IKKE kommer seg rundt...)

Skrevet

Her ble koden knekt i går....eller han har halv-snudd seg, uten å få med seg armen, men i går fant han ut hvordan det skulle gjøres. Så nå rulles det over det hele. Hvis jeg snur meg ett øyeblikk og snur meg tilbake, ligger han et helt annet sted...hehe. Han er kjempe fornøyd og virkelig i farta! ;) Han er 3.5 mndr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...