Gå til innhold

Gravid eller ikke ??

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde min forrige mens fra 3/5 til 8/5.

Fikk heller aldri noe positivt svar på noen av el testene,hadde en svak strek en av dagene men dagen etter på var den negativ igjen

Hadde murringer å litt brunligt blod i sist uke,engasjert som jeg ble tok jeg jo(alt for tidlig) en test som også selvfølgelig var negativ...

Men var å kjøpte meg noen nye tester i går men tester bare negativt...er det ennå for tidlig??

Merker selv at jeg er utrolig mye trøtt å jeg er jo ALDRI trøtt sitter oppe til både 2 og 3 selv om jeg skal opp med sønnen min dagen etter,å det har aldri vært vanskelig.

Klarer liksom ikke å samenligne min første graviditet for jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 3 mnd på vei...(ikke planlagt) Å det eneste probleme jeg hadde da var at jeg var svimmel,men det trodde jeg kom av at jeg gikk på skolen hver dag å jobbet hver kveld...

Så...er jeg for tidlig med å teste meg ?? Når bør jeg eventuelt ta en ny test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lange sykluser bruker du ha da? Tror nok ikke du bør teste no mer før begynnelsen av neste uke ihvertfall.

Skrevet

Du må nok ha tålmodighet Kathrin, det er vanskelig vet det. Hadde første mensdag 1 mai og skal teste først på frdag, da er jeg 3 dager før IKM. Så mandag bør du vente til før du tester. Viser den negativt venter du 3 dager til.....

Skrevet

syklusen min går litt i hytt å pine men en plass mellom 28 og 32 dager....

Jaja får bare smøre meg med tålmodighet å vente til neste uke..

Skrevet

Hmm...3 dager her å 3 dager der..jaja godt jeg skal jobbe masse ekstra denne uka så går jafall dagene :)

Finnes ikke tålmodighet her i gården ser du :)

Men takker å bukker for svar :)

Skrevet

Nei jeg sliter meg i hel jeg og på den der tålmodigheten, det er en sinnsyk tung sekk å dra på....

Skrevet

det er faktisk ganske deprimerende...

Men nå reiser jeg ti syden om 2 uker så håper å få slappet av litt å tenke på andre ting...

Skrevet

ÅHH, det hørtes jo bare deilig ut. Du kan få lov å slite litt på meg heller viss du vill...hehe

Skrevet

sitter her å venter på mensen jeg å..er allerede 3 dager på overtid,har hatt endel mens murringer men ikke noe blod..snakk om å bli frustrert..heldivis har jeg ikke flere tester igjen,må kanskje bestille?

men men,den som venter på noe bra venter ikke forgjeves..

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...