Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har akkurat vært til legen og er bare nysgjerrig på symfysemålene til dere andre her...:) Jeg var 36 cm og er akkurat 36+0 idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre om du ligger over den røde streken da? for på helsekortet som jeg sitter å leser så er 35cm i uke 40... eller er jeg bare dust?

Skrevet

Jeg hadde glemt skjemaet hjemme da eg var på kontroll, så har ikke fått plottet meg inn enda... Men eg har hele tiden ligget helt ved den røde streken, så eg kan tenke meg at eg ligger der ute enda... Så du er nok ikke dust, bare jeg som vokser og vokser....gulp

Skrevet

Men er det ikke på den røde streken man skal ligge?

trodde det jeg:)

Men men, jeg var hos legen i dag, er 36+3, og han målte, men skrev det ikke inn og jeg fikk ikke med hva det var han sa....*irriterer seg*

men jeg ligger ikke så langt unna deg, var 29 i uke 32+4....

Skrevet

Ligger 6 ruter over den røde streken allerede jeg *skummelt*

Skrevet

er jeg som tuller litt, har aldri ligget på den rød streken, men helt ytterst i det grønne feltet - hadde ikke skjemaet her i nærheten (så rød strek hørtes ut som = veldig mye)

Skrevet

oki:)

Jeg ligger akkurat over jeg, fant det ut nå, han hadde skrevet det et annet sted:)

33 cm i uke 36 på meg da:)

Skrevet

Hei!

Jeg ble målt da jeg var 35 uker på vei, og da var mitt SF-mål 35,5! Jeg har ligget på toppen av det grønne lenge nå. Jordmoren jeg går til sier jeg har "godt" med fostervann. Fra uke 19 til uke 23 gjorde det et kjempe-hopp o gikk fra 18 til 25! Men etter det har det ligget stabilt på toppen av det grønne...

Jeg har stor mage assa!!

Nå er jeg 36+5 i dag og begynner å glede meg til en mindre mage.... Det er jo litt slitsomt nå..

Bare 25 dager igjen til termin i dag!

Skrevet

nå måtte jeg løpe å hente helsekortet mitt ;)

ble så nysgjerrig på hvordan jeg lå an i forrhold til dere andre! :) jeg er i uke 32 og har ett sf mål på 33cm.. er ganske stor nå! men det som er rart er at når jeg var på kontroll for to uker siden så var jeg bare 28 cm!! jordmor virket litt usikker på hva det kunne vere som gjorde det.. skal få det sjekket i morgen på ultralyd.. *spent* Har til og med fått litt strekkmerker! (får ikke håpe det blir så mye mer) ;)

ønsker dere alle lykke til!

stor klem fra ei som venter gutt i juli :)

Skrevet

Hadde 44 i uke 38.....

Så faktisk bare komisk ut ;o)

Men heldigvis kom gutten akkurat på uke 39+0 ;o)

Takket være en lege på Haukeland med lange fingre!!! (Sa at strippingen var mislykket, men noe gikk bra iallefall! Fødte to dager etter!)

Lykke til!

Skrevet

jeg hadde 35 i uke 40 !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...