Gå til innhold

April: Uff, ikke så greit å være så attraktiv!

Anbefalte innlegg

På arbeidsmarkedet altså...

Har fått tilbud om to jobber i dag, den ene rett før jeg skulle på neste intervju.

Begge disse to jobbene er i nærheten av der jeg bor, den ene er en stor barnehage med 160 barn. Baseinndeling og ikke avdelinger. Der vil jeg være en av flere pedagogiske ledere som jobber i team. Hørtes veldig spennende ut fordi det er så nytt. Arbeidstiden er og helt knall, fra 9-15.15 hver dag. Tenk all den tiden jeg får med Didrik på ettermidagen, og lite stress på morgenen.

Den andre en en vanlig 5-avdelingsbarnehage. Førskolelærer 2 på en småbarnsavd med 14 barn. Barnehagen har kjøkkenass, gode vikarordinger og andre bra ting jeg liker. Får også litt bedre lønn enn jeg skal ha etter ansinitet.

Så bare ut fra disse to stillingene er jeg helt forvirra.

Så rett før jeg skulle på intervju så ringte jeg dit og avlyste.... for å ikke bli mer forvirra. Barnehagen ligger litt lenger unna her jeg bor, og har 16 småbarn på avd istede for 14. 14 er allerede mange nok.. Angrer kanskje litt for at jeg ikke tok turen... men jeg hadde vel blitt enda mer forvirra kanskje...

Skal gi svar senest mand om hva jeg bestemmer meg for. Dette blir noen dager med tanker frem og tilbake om hva jeg skal gjøre....

Fortsetter under...

Wow, det er ikke ofte man kan velge på øverste hylle! Skjønner godt at det blir grubling og mer grubling i dagene fremover. Du får kjenne etter hva den berømte magefølelsen sier. Lykke til med avgjørelsen, og hold oss oppdatert!

To jobber sånn på rappen, det er fint å ha valgmuligheter!!

Sikkert ikke lett å bestemme seg nei. Om det hadde vært meg ville jeg nok gått for plassen med arbeidstid 9-15.15, ikke morgenstress og god tid på ettermiddagen. Høres såå deilig ut!

Annonse

Ja det er virkelig et luksusproblem. Kanskje du kan forhandle det frem til høyere lønn også?? (Her kommer økonomen Mjanne frem da... hehe)

Må si meg enig i at 0900 til 1515 hørtes ut som en drøm.

Som de andre jentene sier: magefølelsen er ofte den man skal stole på..

Lykke til. La oss få høre hvem du velger : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...