Christoffer Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Blir det pent med de to navnene sammen? Eller blir det dumt? Takker for alle innspill.
Chimera Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Ja hvorfor ikke... Kan være greit med et mellomnavn i tilegg??
anaina Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 minner meg om en bok som het Krestiane kristiania;-) Men det går fint det. Kristiane Kristensen er kanskje enda finere
Johanne & lille Elli ♥ Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Fint! Kanskje litt enig med Madeira (?) .. Også kanskje ett mellomnavn? Men det var kjempefint det også.. -Klemmer
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Tror kanskje jeg ville valgt å skrive fornavnet med K siden etternavnet skrives med det.. Jeg heter Christina selv og blir ofte spurt om det staves m CH eller K...kan bare tenke meg at det blir litt forvirring i stavemåten siden de skrives forskjellig.. Det var bare en tanke altså!! Ellers syns jeg navnene i seg selv passet fint sammen ?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå