Gå til innhold

Trenger noen gode råd:-) Samme som skravlesiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg har en en tulla på 5 1/2 mnd. Jeg har fullammet henne fram til nå og ønsker å fortsette med dette til hun hvertfall er 6mnd. Hun er fornøyd med mm. Men nå har jeg merket at produksjonen på den ene puppen er veldig treg. Jeg lurer på om jeg kan hjelpe til med å øke produksjonen ved å jevnlig pumpe det ene brystet? Er det noen som har noen erfaringer med det samme "problemet".

Hun blir fort utålmodig på den litt "slakke" puppen- slår i vei med hendene og viser at hun er ikke fornøyd.

Er glad for gode tips og råd fra dere.

Hilsen mammaen til Sunniva:-)

mira70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også en slakk pupp. Jeg gjorde tabben med å la henne få den slakke først hver gang for å øke prod, men det endte bare med at den gode ogsåproduserte mindre - så den metoden anbefales ikke! Du kan jo forsøke å pumpe etter at du har ammet for å øke prod. men ikke isteden for amming - pumpen tømmer brystet dårligere enn barnet gjør.

Skrevet

Takk for tilbakemeldingen.

Jeg sendte min mann for å kjøpe ammete i ettermiddag. Jeg lot henne kose seg masse med den slakke puppen også i ettermiddagen, så nå håper jeg at produksjonen kan bedre seg. Jeg skal hvertfall gjøre mitt for at det blir bedre;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...