Gå til innhold

Bare jeg som syns denne var litt frekk?

Anbefalte innlegg

Satt og surfa litt ang. fødsel og overvekt fordi jeg har hørt ovevekt fører til flere komplikasjoner under fødsel. (bl.a. at barnet lettere kan bli sittende fast fordi det er fettansamlinger rundt bekkenet og dermed blir det trangere)

Men så leste jeg en intrevju av en lege på st.olavs her i trondheim hvor han snakker om at fødende blir tjukkere og tjukkere for hvert år med mødre helt opp i 150 kilo "men vi har heldigvis ikke hatt noen knuste senger ennå hehehe"

Syns den var litt frekk til å komme fra en lege jeg da..

mulig jeg overreagerer... =)

Fortsetter under...

Var det en som heter Salvesen, overlege? Han synes jeg er ganske pompøs og ekkel i hvert fall. Var en gang til ham i forrige svangerskap, og han klarte ikke å finne hjertlyden med jordmorstetoskopet selv om han skulle vise det til noen praksis-studenter. Jordmora mi hadde aldri problemer med å finne ut hverken hvordan babyen lå eller å finne hjertelyden, så det var nå litt rart at en overlege på Kvinne-barn ikke klarte noen av delene synes jeg. Han klarte bare å få sendt meg til vurdering av størrelsen på baby, sikkert bare fordi jeg var stor. Men babyen min var helt på gjennomsnittet når han ble født. Så jeg vil ikke ha noe med ham å gjøre i dette svangerskapet hvis jeg kan få slippe. De andre ansatte på St Olavs var helt topp må jeg bare få si, både på poliklinikken og på Føden .

vet ikke om det var salvesen.

Jeg var til han engang fordi jeg ble sendt

til svangerskapspoliklinikken for vurdering fordi jeg hadde en bmi over 35.

Han spurte et par spørsmål og så sa han "jeg skjønner ikke hvorfor du er sendt hit egentlig men jeg kan jo tilby deg en ekstra ultralyd for å måle barnet" og sånn ble det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...