Anonymmammatil3 Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 I dag har jeg hatt litt stikknnger i magen...er så redd for at det er noe galt-eller om det bare er at livmora urvider seg? Hva tror dere? Noen andre som kjenner noe til dette? Jeg er 5+3 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Etter hva jeg har hørt så er det kroppen som "går seg til". Jeg hadde selv stikk på venste side tidligere i dag, akkuart som om jeg hadde sting men det er heldigvis gått over igjen. Det var riktig så ubehagelig å bevege seg mens det stod på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Helt normalt. Jeg gikk å trodde det var mensen skom skulle komme. I dag er jeg 8+0, kjenner enda noen stikkninger av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er livmora som utvider seg Husk at den skal gå fra tommelfinger til basketball i størrelse på få mnd, det kommer til å kjennes litt underveis, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Det var betryggende å høre! Har mista noen ganger før,så jeg er litt på tuppa kan man si..... Glad dere er her jenter! Håper vi får følge hverandre i mange mnd til.... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå