ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg trodde ikke mine egne øyne, jeg nå....Da jeg tok frem pc'n ruslet Lille bort til lekegrinda og gjorde tydelige tegn til at han ville ha hjelp til å komme inn. jeg trodde knapt hva jeg så...og tenkte at han skulle vel bare inn for å hente en leke eller noe. Han tok straks tak i en bok da han kom inn der og jeg skulle løfte han ut igjen vred han på seg og sprellet og ville ABSOLUTT ikke ut. Nå sitter han med en pute og en bok i en krok i grinda og koser seg og synger..... Merkelig. han har knapt vært oppi der utenom når jeg dusjer om morgenen, og det er ikke så veldig populært, men aksepteres dog. Hmmm...merkelig disse små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Hehe..nå vet du iallefall at han egentlig liker seg der, bare han får bestemme selv. :-) Det er det samme med Amanda, hun liker egentlig ikke å sitte i vogna, men når ettermiddagen kommer og vi er ute å leker, går hun tilslutt bort til vogna og gir tydelig yttrykk for at det er der hun ønsker å være( MEN da skal hun være veldig sliten!9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 he he, så søtt. Han hadde sikkert lyst på litt alenetid. Kan hende de trenger det iblandt de også. Sånn er det ikke her hjemme om dagen enda iallefall. Her er det klenge og sutretid. Men det går vel over snart : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå