Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 vondt i hoftene av å ligge om natten? Går nå i uke 26! Veldig plagsomt, vet ikke helt hvordan jeg skal ligge! Blir til at jeg ligger å snur på meg hele tiden :-(
Molait Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jepp. Våkner iaf et par ganger om natten og må snu meg. Det i seg selv er et ilte prosjekt. Når det er som værst får jeg gubben til å dra i lakenet og snu meg på den måten. Dersom jeg stivner til på sofaen (ja eller på dagtid da) så er det veldig kjekt med en litt løs joggings. Ta tak-nøkk til-og vips er du snudd rundt men litt mindre vondt og det er mulig å reise seg opp igjen:) Har du prøvd å ligge med pute mellom knærne? Evt ligge med to etterhverandre, altså fra før knærne og helt til forbi ankelen. Hang du med? hehe. Nå vet ikke jeg hvor stor du er (du har vel bilde ute kanskje...) men for meg hjelper det godt med en pute under magen. Støtter opp litt liksom. Ja og å ligge på ryggen er jo drepen da!! For meg iaf:) Skal vi se da...på siden, med pute under magen og mellom langs med hele nedover beina, sett deg opp med hjelp fra hendene til å dytte deg opp. Se om noe av det hjelper:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2006 Får prøve med pute mellom knærne! Kjøpe en sån lang pute i dag! Har en sån dær mora til samboer bor :-) Har ikke sjangs til å ligge på mage, og rygg får jeg ikke til, blit tungt da å puste syns jeg :-/ Er bra stor nå, la ut nytt bilde i går (Mari Skoglund). Så det eneste er på siden! Takk for svar :-)
Gjest Frantic Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Ja!!! I alle mine tre svangerskap har dette vært første signalet på bekkenløsning - ulidelig verking i hoftene når en ligger. Begynte for noen mnd siden hos meg (er nå i uke 29), først svakt og så ble det verre. Nå har jeg fått meg noe som kalles "mini-slide" til å ha i sengen. En "tube" formet sydd sak med nylon på ene siden som du legger under lakenet. Det gjør det lettere å snu seg i sengen, så da gjør iallefall ikke selve snuingen så vondt - blir jo litt mage en skal dra med seg rundt etterhvert. Dette er noe du kan ringe hjelpemiddelsentralen eller kommunen din og be om å få låne - koster ingenting og kan anbefales! Veldig irriterende og forstyrrende på søvnen å hele tiden måtte snu seg......
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2006 Prøver alt jeg, har aldri før vært plaget med søvnen, men nå...........huff!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2006 Holder jo samboer også våken med dette :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå