Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Er det noen andre som er plaget av tørr hud? Spesielt hendene mine er som papir, selv om jeg smører meg kjempeofte.
Kavringen_74 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er tidvis plaget med det pga eksem så jeg bruker ofte A-krem (kjøpes på apotek el helsekost, kremen koster ca 150,- i norge men ca 90,- i sverige). Ellers har legen min anbefalt meg noe som heter Repair...som jeg enda ikke har fått somlet meg til å kjøpe.
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Ja, A-krem bruker jeg masse. Den er veldig god. Det er bare så rart, vanligvis er jeg ikke tørr på hendene i det hele tatt. Kan man kjøpe Repair på apoteket?
Kavringen_74 Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Ja, jeg mener det var der legen sa jeg kunne kjøpe den. Hun sa den var veeeldig fet så hun anbefalte å bruke den når jeg la meg slik at jeg slapp å få "fettmerker" på alt.
løv@ Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 repair = locobase repair, ev decubal repair, spesial krem for ekstra tørr hud. kjøpes på apotek. den er veldig tung å smøre ut hvis man skal bruke den på hele kroppen, men den virker. jeg vil uansett anbefale å bruke dusjolje, i stedenfor dusjsåpe, eucerin sin er kjempebra! ellers har det kommet veldig mange nye produkter mot tørr hud i apotekene i vinter, spør der så vil dere få (forhåpentligvis) gode råd. jobber i apotek selv, hehe
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 bruka spenol ej . hehe..fungera heilt greit! kosta 12 kr på butikken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå