Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Er bare i uke 6, men hvor fort vil magen vokse nå i 2 svangerskap. Var ute å så på sommer klær, men vil det fort bli trangt? Skal til syden i slutten av september, da vil jo ikke evt de sommerklærne jeg kjøper nå passe. Hva gjør jeg? Mamma klærne vil jo være i det størse laaget nå i sommer. Har bare vinter mammatøy fra sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 På H&M har de noen mammaklær som ser nesten "vanlige" ut, spesielt topper. de er innsvinget og sommerfine, og har rom for magen å vokse litt i. Kapp-Ahl har en del skjørt (knekorte blant annet) som har samme prinsippet - ikke på mammaavd, men vanlig - de har stretch så du kan smette linningen over magen og ha rom for litt utvidelse i stoffet. Vi rekker neppe å bli høygravid i løpet av sommeren, så denne strategien fungerer nok ei god stund framover Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå