Gå til innhold

NEI!!!Nå blir jeg helt oppgitt her :((

Anbefalte innlegg

:(((((((((

Mannen min har fått henvisning for sædprøven, og det var greit MEN så ringer jeg sykehuset og hva får jeg beskjed om JODA:

SISTE MULIGHET FOR LEVERING AV SÆDPRØVER FØR SOMMERFERIEN ER 13. JUNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D et er JÆV..... lett når jeg har en mann som jobber på sjøen og faktisk så skal han dra på jobb den 13.06 probleme er bare at han MÅ dra kl05 herifra og levering av disse prøvene skal være mellom 07.30-09.30. :((((((((((((((((( aaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggg!!!!!

Jeg har INGEN mulighet for å levere disse prøvene før for sykepleiern sa:"Du kan ikke velge og vrake mellom datoer skjønner du !"

Dette skulle ikke vært lov ikke nok med at man sliter med å bli gravid men å møte så firkanta mennseker når man er oppi i denne prossesen/situsjonen skulle ikke vært mulig!!

Jeg skjønner godt at ikke alt skal kunne tilpasse seg oss ettersom han jobber på sjøen MEN jeg trodde vel ikke at det skulle være stegt for levering av prøver ...uff..nei nå blir jeg bare lei-irritert -oppgitt-alt på en gang :((((((((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131800-nein%C3%A5-blir-jeg-helt-oppgitt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen og, må vi si nå. Hva kan vi gjøre for at dette skal gå? Kan du ringe sykehuset igjen i morgen og forklare situasjonen igjen, vektlegge hva for et press dette er for deg, spørre om de kan gjøre et unntak værsåsnill? Har han noen som helst mulighet for å dra senere på jobb? Og er han borte hele perioden fra nå og frem til da, eller har han mulighet til å dra og levere prøven før? Kan han dra på et annet sykehus tror du? For mannen min har ikke levert på samme sykehus som jeg er "inrullert på" nå.

Uff, mange STORE, store, store, store klemmer til deg, kjære solstråle! Du er en knupp som ikke fortjener denne ekstra belastningen.

til kanskjesnart!!!!

For det første tar jeg til meg ALLE klemmene dine for de trenger jeg nå føler jeg ....

For det andre : det er ikke lett i jobben hans å bytte noen dager her og der OGSÅ skal vi i 3 bryllup til sommeren nå og han skal være forlover i ett av dem.. OGSÅ måtte han jobbe inn 2 uker extra fordi han må være hjemme til bryllupene og det er det som har skjedd nå ikke snat han må av og på jobben fram til ca tror jeg 15.juli for å jobbe inn de ukene og etter det skal han være hjemme i 6 UKER det kommer til å bli DEILIG!!!!!

når det gjelder sykehuset så var hun så URIMELIG at jeg nesetn spyr bare jeg tenker på henne ..jeg sa at han jobber på sjøen og videre men eneste hun sa at siste muligheten var 13.06 så enkelt var det !!

og når han er på sjøen er det få sykehus som er i nærheten pluss at han ikke kan være borte fra boten i mer enn 10-15min avstand SÅ som du sikkert skjønner er dette ett forb...vanskelig ting å løse og ordne MEN det blir vel bedre etter august da er han i vanlig turnus igjenn slipper å være så mye extra borte (for jeg håpe da )

"You make my day " snuppa og det takker jeg deg for !!!!

Mange mange mange klemmer fra meg !!!

Herregud! De skal jo bare motta et glass svømmere!

Helt utrolig å skulle få den meldingen der i tillegg til alt annet.

(Kanskje du skulle "lokke" dem med informasjonen om at mannen din alltid har vært plaget av for tidlig sædavgang og at han ikke vil bruke lang tid slik at de bare kan skvise han inn på timelistene dagen før :-)

har du sjekket hvor gammel prøven kan være?

(husker ikke akkurat hva det sto, men tror det er noen timers slakk)

Kanskje han kunne "levere varene" før han dro og at du leverte dem i skranken på sykehuset 0730?

Etter hva jeg forsto skjer det ikke så mye mer enn overlevering... (ikke for det, - sjefen her i huset snakker lite og ingen ting om den affæren der :-)

Kanskje blir de litt slappe av oppbevaringen, men om prøvene viser alt i orden så vet dere jo det og om de er litt slappe kan dere jo bare kjøre en gang til som planlagt etter sommeren

Det var kanskje et dårlig forslag, men man kunne jo undersøke.

Lykke til i allefall.

Annonse

Takker for alle råd og tips jeg kan få !!

Nei han må bare prøve å ta en senere fly ikke at det er så lett men han må bare prøve å få det til , prøvene skal levers innen 2 timer så dvs hvis han drar 05 (som han vanligvis gjør) blir det 30min forsent for som sagt prøvene skal leveres mellom 0730-09.30!!!!

Jeg ble bare så provosert av

Men men samma det skal få de prøvene ned til sykehuset jeg ...om jeg så må leie helikopter( tøyser bare hehe) eller noe så skal jeg fæ... få det til !!!!!!!

trodde vel ikke at laboratorier hadde sommerferie men men det må de vel kanskje ha hehehe!!!!!!!

Vi få bare krysse alt vi har for at vi får det til !!!!!!!!

klemmer

Bor dere langt i fra et annet sykehus? Kan hende at de har andre rutiner. Vi har rett på fritt sykehusvalg. Fritt sykehusvalg har et eget telefonnr. som det går an å ringe og spørre. Og reiseutgiftene skal delvis bli dekket av trygdekassa.

Sånn som jeg har forstått det, så er det ikke så komplisert for legene å undersøke sperm, jeg synes det er rart om de liksom må være spesialleger?Jeg tror at hvilken som helst lege på jobb må kunne lese av den prøven, og at det ikke kan ta så sinnsykt lang tid for dem? Men hva vet jeg.

Æsj, jeg blir skikkelig irritert på dine vegne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...