Gå til innhold

April: Min fødselshistorie:)


Bare jeg er meg :o)

Anbefalte innlegg

Lørdag den 29 april var det møkka vær og jeg følte meg uggen og lat....hehe. Sambo og sønn var på farten hele dagen så jeg bare slappet av kjente etter fødselstegn,men var liksom ikke det heller.

Sambo sier til meg når han kommer hjem med medbragt pizza at han hadde en følelse av at noe kom til og skje snart....what??? Ser det liksom på deg sa han!! jaja....nabon kom over for å spille litt kort og plutselig helt uten forvarsel gikk vannet...MYE. Da var kl 22.PANIKK fikk jeg da.....Jeg har vært til 4 samtaler pga at jeg grua meg så veldig til å føde (Første fødsel var et h...... og tok aldri slutt,men det er en annen historie)

 

Sambo ringte føden mens jeg satt på do....både lo og gråt.

Måtte kjøre 5 åringen til mormor og morfar så innen vi var på Ahus var kl halv ett.Verdens skjønneste JM tok meg imot og så nok hvor vettskremt jeg var siden det første hun sa var at "vi skal ikke sende deg hjem,jenta mi" Jeg hadde blitt lovet på forhånd at epiduralen skulle settes klar på meg slik at jeg kunne få den når jeg ville.Anestesilegen var på plass med en gang og da ble jeg roligere . Rett etter sier JM at "Vi kjører på vi ,og får deg igjennom dette fortest mulig"

Ble satt på drypp,og da kom riene med en gang.Dæven.....fra kl 05 til 06.30 var det ikke lett og være sambo tror jeg...jeg klatra på han og veggen,gråt og var rimelig krakilsk tror jeg...hehe. Halv syv aktiviserte de epiduralen og det var som og komme til himmelen.Vaktskifte halv åtte og da den "Nye" herlige JM kom og skjekket meg sier hun "du kan begynne å presse du"Gjett om jeg var glad da....gråt da og jeg:)

 

Jeg pressa og pressa,men lillegutt satt fast.JM kontaktet legen så vakum ble eneste løsning...vår lille supermann kom med hånda først.

 

Denne fødselen var en drømm. 12 timer fra vannet gikk og bare 5 timer med fødsel.Sist tok det 2 døgn....

Formen har vært knallbra og vi bare koser oss alle fire...klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...