Gå til innhold

Juli - August - september 2006 =-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Heidi

Jeg var faktisk på KoS den 30.5 på ul, og det var jo kjempekoselig der.. Fikk også 3D og det var spennende å se. Fikk dessverre ikke sett kjønn, da minsten lå med ryggen/siden til hele tiden. Men nå har jeg bestillt meg ny ul i midten av august på Majorstuaklinikken, så kanskje det er håp om å se noe da :-)

Hei igjen Live!

Synes også KoS ser trivelig ut. Var på 3D for noen dager siden men selve ultralyden svarte vel ikke helt til forventingene. Hun som skulle gjennomføre ul'en var syk og han som overtok virket litt stresset. Vi fikk ikke sett ansiktet på babyen og legen gjorde ingenting for å prøve å få babyen til å sparke/flytte på seg som jordmor gjorde forrige gang jeg var på ultralyd. Babyen var også blitt såpass stor at det var vanskelig å se noe sammenhengende, han mente det var mye bedre med 3D i uke 17 eller så. Vi fikk ingen bilder.

Jeg syntes denne legen eller hva han nå er virket litt tullete, -litt for kjapp og har på følelsen av at han ikke gjorde en så god jobb som han kunne gjort.

På den annen side virker gullet vårt helt friskt og alt ser bare bra ut! Det er jo alltid betryggende å se at den lille har det bra!!

Tror nok vi hadde samme person på UL...jeg skulle også hatt denne damen, men som sagt var hun jo syk. Han gjorde heller ingenting for at babyen skulle flytte på seg...men vi fikk tre bilder da, men dårlige således, da barnet lå med ryggen til, ble det bare bilde av rygg, nakke og litt av hodet. Men det viktigste var jo selvfølgelig at alt så bra ut...men han var jo forferdelig kjapp da. Rakk jo ikke følge med på det han sa..

Annonse

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hepp!! Så er vi tre =-)

Jeg har knapt 2 uker igjen til termin nå, håper jeg slipper overtid! Har dere vært på svangerskapskurs?? Jeg har veldig lyst til å være med på noe slikt, er vel litt sent ute men det hadde vært veldig ok.

Hvor i Kongsvinger bor dere? Jeg bor like ved Vinger Hotell, på "andre" siden av Glomma.

Hilsen meg =-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...