Gå til innhold

Jeg kjeder meg!!!

Helen*81

Anbefalte innlegg

Har vært sykemeldt i kun 3 uker... og det er fortsatt leeenge igjen til ungene kommer. Ikke er jeg syk eller noen ting, og dagene blir jo så fryktelig lange!

Hva skal jeg finne på?? Har allerede brukt alt for mange timer foran dataen og TVen.. og ikke er det plass til mere bakverk i fryseren. Alle kjente jobber jo, eller studerer på dagtid, så det er ingen å besøke heller... Kommer til å bli GAL jeg, hvis jeg skal gå slik hver dag frem til tvillingene kommer!!

Gode råd mottas med stor takk! ;-)

Fortsetter under...

Heisann.

Når er det du har termin da???

Jeg har selv vært sykemeldt i tre uker, og synes de har gått som en røyk. Men holder på med videreutdanning i tillegg til jobb, skal ha eksamen på førstkommende mandag, så jeg har hatt nok å lese og pugge på for å si det sånn.

Etter at eksamen er over tenkte jeg at jeg vile gjøre andre ting, som muligens kan være tips til deg også?

Besøke besteforeldrene mine, som setter kjempe pris på besøk, men som jeg besøker alt for lite. Leie noen gode filmer. Skrive brev til gamle bekjent (noe jeg er alt for dårlig til i det daglige), lime inn bilder i album fra bryllupet vårt (som var for 2 år siden...). Jeg skal være forlover til en vennine i sommer, tenkte at jeg skulle bruke god tid på å forberede talen, slik at det ikke blir for stress, lese noen gode bøker jeg har liggende, sove ekstra lenge etc. etc.

Det var det jeg kom på i farten, håper at noe kan være tips for deg og.

Jeg har termin 1. august, og ble sykemeldt fra uke 28, kunne godt tenkt meg at jeg ble sykemeldt før.

Ble sykemeldt i uke 23 jeg.. og er nå i uke 26... så d er enda lenge til termin.

Skrev faktisk et brev idag da, og kan sikkert tenkes at jeg kommer til å skrive flere fremover. :) Ellers er det lite på lista di som fungerer for meg. Mine besteforeldre bor så langt unnna at det blir nok desverre ingen besøk til de. Ikke har jeg bryllupsbilder å kose meg med heller.. og heller ingen tale. Er ikke spesielt glad i å lese bøker, og det å se film gjør jeg helst sammen med kjæresten.. :) Men tusen takk allikevel. Jeg får prøve å finne noe spennende å gjøre, men vet bare ikke hva enda. :)

Håndarbeid, da? Strikking eller hekling, eller noe? Det er fin tidtrøyte!

Eller hva med å lage din egen "Da jeg var gravid - bok?", som et lite minne til deg selv - og noe som kan bli gøy for dine barn å se en gang. Skrive litt fakta om hver uke, og kanskje hvordan du føler deg i tilsvarende uke.. ta magebilder, og lim inn. Om du er i navne-tanker, så kan dette skrives opp. Kan være gøy å se om noen år hva dere tenkte på. Det er jo en ganske spesiell tid vi går i nå...

Ellers så får du komme på besøk til meg ;) Jeg er i uke 24 nå, og går i min andre sykemeldingsuke *s*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...