♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Og nå er jeg endelig helt avslappet, jeg fikk høre hjertelyden! Verdens vakreste lyd(selvom utstyret var gammelt, og den skurret en del...) Er 13+0 idag, og hun lette kanskje i noen sekunder, og vips, der var det dunkdunkdunkdunk kjempefort! Hun fant også seff livmora med en gang, mye høyere opp enn jeg har prøvd å lete...;o) Men det var ikke så lett å finne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer!!! Så herlig Gleder meg til det er min tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 hvor fant hun livmora? (hvor langt under navlen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mai 2006 jeg har jo drivi og lett og lett, men altfor langt ned, den var rett under navlen, ca et par sc. eller noe, jeg klarte å kjenne det da hun holdt der, men syns det er vanskelig nå selv, det er ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mai 2006 det skulle stå cm, men det skjønte du sikkert ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå