Gjest sonja Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Uff, fikk mensen igår. Litt glad også, for var noen dager over IKM (hadde klart å vente med å teste!!!!), testet på morran, det var negativt. Litt skuffa, selv om jeg visste at det sikkert ikke var noe inni magen min. klarer bestandig å lage meg et håp. dersom atte, hvis om atte, men neida....Ringte gyn for å få blodpr svar, det viste ingen el....har hatt pergopause, fikk el forrige mnd med pergo. Så var jeg litt lei meg, noen tårer og litt sånn nå orker jeg ikke mer. Lei for at det ikke var noe spire, og heller ingen tr så jeg kunne fått begynt på pergo. Men like før jeg skulle på jobb på ettermiddagen, så dukket TR opp. Så da ble jeg litt glad Da blir det pergo på fredag og full aktivitet i senga fremover!! Men er litt trist inni meg alikevel. Det er regn ute, jeg er alene hjemme, ensom og barnløs.... Snufs! Dette er en veldig lang og tung vei. Skal det noen gang klaffe??? Husker når jeg holdt til på bli gravid sidene og kikket innpå her, så tenkte jeg at jeg ikke skulle hit. Og når jeg kom hit syntes jeg alle hadde prøvd så lenge, men mnd bare går for meg og. Nå håper jeg det skal klaffe og at jeg ikke kommer på ass befruktnig, men jeg ender vel opp der og..... Nei, fy meg! prøv å holde motet oppe Sonja! Men det er ikke lett..... Ingen vet hva slags helv...dette er før man er i det selv. Mange vonde tanker og følelser og misunnelse....og nedturer. Men nok om sutre-sonja, hvordan ligger dere ann??? Fortell,fortell! Klem og nytt håp fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131219-pergojenter-hvordan-er-det-med-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVirre Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei Jeg har ikke kommet så langt enda da. er på dag 12 i min første pergosyklus(dobbel), men har ikke hatt noe særlig symptomer på el enda..men det er jo fremdelels litt tidlig. Nå har jeg jo mest sannsynlig el til vanlig da, men dette er fryktelig spennende likevel. Det verste er vel egentlig at tiden går myyyyye saktere enn til vanlig da. Neste uke skal jeg ta blodprøver for å få sjekket saker og ting, og det er jo også spennende. Menmen..har du hatt noen bivirkninger da? Når begynte de å komme eventuelt? Jeg får sånne hetetokter innimellom også sover jeg veldig dårlig. Ellers står det bare fint til hos meg. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131219-pergojenter-hvordan-er-det-med-dere/#findComment-5131603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull80 Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei, jeg er på dag 13 i dag og har tatt dobbel Pergokur denne mnd. Spennende, men føler ingenting annet enn litt stikk av og til i høyresiden av korsryggen. Tok EL test i går kveld og den var negativ. Hadde sex alikevel sånn for sikkerhetsskyld og tenkte ha det nå annenhver dag fremover selv om testene var negative. Jeg kan jo leve i håpet... Sist fikk jeg EL på dag 14 etter Pergobruk, det var jo kjempesent!! Det vil si jeg er ikke helt sikker på om jeg fikk EL for da hadde jeg for lengst sluttet å teste med EL tester men jeg fikk iallefall mensen 14 dager etter det igjen og jeg har ikke mensen til vanlig så jeg tolker det som et tegn på at EL kom og satte i gang mensen.Nå skal det testes leeeenge i allefall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131219-pergojenter-hvordan-er-det-med-dere/#findComment-5132740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya76 Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg har fått gladnyheten at mannen kommer hjem før planlagt fra jobbreise så da kan jeg ta pergoen denne mnd alikavel -HURRRRRRRAAAAA! Har fått i meg de to første i dag, og så blir det vel el rundt den 1 da om jeg får det omtrent som i mars hvor jeg tok min første kur. Hadde el av meg selv i pausemnd. men ble dessverre ikke noe. Tror vi akkurat bommet på el også, for el kom litt senere en vanlig og da hadde jeg slitt ut mannen så vi haddde 2 dager imellom sex i stedet for en.. Men nå temper jeg og pleier ha dipp har jeg sett så NÅ SKAL VI TREFFE! Lykke til alle tupper! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131219-pergojenter-hvordan-er-det-med-dere/#findComment-5133640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 supert at vi er fler på pergo-kjøret. har ingen andre å snakke med som har erfaring på dette. Jeg er på dag 19 i syklus nå og testet positivt på EL test dag 17. Betyr vel at jeg hadde EL ca i går og aktiviteten i heimen har vært høy de siste dagene. :-) og han slipper ikke unna i dag heller :-) Jeg merker ingen bivirkninger så langt, men jeg er forferdelig trøtt. kommer meg nesten ikke opp om morgenen og må sove middag etter jobb. skal ikke skylde på pergoen, det kan selvfølgelig skyldes det dårlige været også. Og om pergoen virker som den skal og vi lykkes denne mnd. så blir det vel ikke noe bedre den nermeste tiden heller... Tenker likevel at kroppen prøver å si noe i forhold til ro og hvile... Åhhhh, tenk om vi får det til denne pp. da dere!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131219-pergojenter-hvordan-er-det-med-dere/#findComment-5136236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sonja Skrevet 23. mai 2006 #6 Del Skrevet 23. mai 2006 Eneste jeg hadde av bivirkninger første runda var veldig ømme brystvorter, så jeg skal ikke klage Kan hende jeg hadde el i pausemnd også, for tok blodprøver på dag 22, men mensen kom ikke før dag 36, så kanskje blodprøvene ble tatt for tidlig? Men det kan være det samme, det klaffet ikke uansett, enda vi ikke har ligget på latsiden.... Mennene våre har det jammen bra. De fleste mannfolk klager over for lite sex, men her i gården blir det heller for mye for begge to. Men må lissom ha sex og da, for tenk om vi hopper over og sløser bort en dyrebar el! Det vil jeg ikke risikere. FOR NÅ VIL JEG HA BABY!!!!!!!! Lykke til til oss alle!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5131219-pergojenter-hvordan-er-det-med-dere/#findComment-5137582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå