Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 heisann gravide damer:) ej tenkte ej sku prøve å skrive på dialekt ei stond. e so irriterande å skrive bokmål når ej ikkje kan d skikkli:) men viss dokke ikkje forstend ka ej skriv so sei fra so kan ej bytte litt på
Tess30 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 kjør på....æ skriv sjøl på dialekt! Klare ikkje skrive bokmål her inne:)
*Lucia* Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Helt greit at dere skriver dialekt!! Men jeg bare lurer på en ting........... :-) På skolen lærte dere bokmål ikke sant? (kom bare til å lure på det nå........)
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 lærte bokmål på skulen ja . men berre i tiande.. ej ekje nøke ræser på den fronten:)
popkind Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Syns det er fint du kan bruke dialekten din, men må jo bare innrømme av øya sitter helt oppå på skjermen av å til når dine innlegg dukker opp, ække alt jeg får med sånn på en, to, tre, men tror jeg skjønner det meste!!!! ?????!!!???hihi
mensana Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Greit at dere skriver på dialekt, men jeg må innrømme at jeg er glad for at ikke heeeele desemberklubben skriver på dialekt.. hadde blitt rimelig slitsomt å lese da.. Det menar i affal eg! :-)
Pølsa Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Det mener jeg også, jeg synes faktisk at det til tider kan være vanskelig å forstå det som står skrevet på dialekt - men for all del, jeg kan jo alltids hoppe over det jeg ikke skjønner.
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 Er det ingen i desemberklubben som skriver på nynorsk? Det er jo så flott (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå