Gå til innhold

N¨å nærmer det seg....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg snart på Ul igjen. Blir tett fulgt opp etter det som har hendt meg... Torsdag, over i morgren...

Jo mer det nærmer seg, jo mer nervøs er jeg... Er så redd for at hjertet har sluttet å slå nå... Men... Har jo fortsatt symptomer.

Og legen sa jo på fredag når jeg var der sist. "Bare vent til torsdag, da skal du få se store forandringer" Det er vel en possitiv uttalelse det?

Alt så vel normalt ut da....ååå..jeg blir gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å høre mer!!! Lykke til på torsdag, iselin :)

klemmer fra meg og spira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke hatt noe vondt i magen, eller...ikke der hvor babyen sitter, og jeg har ikke blødd noe.... Da er vel mest sansynlig alt ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har gått glipp av en oppdatering fra deg selv om jeg har sjekket inn her rett som det er. Det virker jo som om du fikk gode nyheter sist, så gratulerer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det endte med at jeg hadde en XU, fjernet den ene eggleder og hele pakka. Men de fant ut at jeg også hadde et befruktet egg i livmor også. Noe som er veldig sjelden...Så det var hell i uhell. Et lite mirakel. I dag er jeg 7 uker og 1 dag., har sett spira vår og et sterkt hjerte...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse:) Skal krysse fingrer og tær for deg til du er på trygg grunn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...