Gå til innhold

Brio eller Emmaljunga? Hjelp..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emmaljunga City er mer beregnet for eldre barn.. ska du ha den fra fødsel av anbefaler jeg heller Cerox.. brio vognene er av dåli standar sånn egentli.. mange som har opplevd at kalæsjen blir ødelagt etter 1 års bruk.. å det tar seg dåli ut om du skal ha vogna til nestemann eller selge den..! Men det er selvfølgeli bedre plass i ei Duo vogn enn i ei kombivogn.. så kommer jo ann på om når du skal ha barn osv.. hva som lønner seg.. men jeg Anbefaler Emmaljunga Cerox

Emmaljunga -velte? Nei det tror jeg ikke på. Synes generelt det er supergode vogner.

Skjønner heller ikke shaatrine sin bemerkning om av city ikke er for små barn. Det er jo helt feil - den passer ypperlig helt fra fødsel og er lett og god og det er plass til noe i kurven under... Bedre fjæring enn cerox også, noe som passer godt for nyfødte :-)

Brio har jeg liten erfaring med, men har simo og det er bare super kvalitet! Brio og simo har jo endel felles har de ikke?

Men, jeg ville kjøpt city med city bag jeg da.. selv om mykbag er billigere og vil fungere helt supert det og!

Annonse

Er kjempefornøyd med min brio vogn, de fleste av venninnene mine har hatt brio og alle har vært fornøyd.

Ser noen nevner at kalesjen er dårlig, og kalesjen krever litt etterstramming, men det gjelder vel de fleste vogner etter litt bruk, og det er veldig enkelt. Da blir den like fin.

Har hørt både positive og negative erfaringer med emmaljunga, men har aldri hatt denne selv.

Du får sikkert en flott vogn uansett hva du velger!

Lykke til med valget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...