Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hva har dere valgt og hvorfor? Jeg tenker på BabyBjørn sin, men synes ikke den er så fin som mange av de andre...
A4 Husmor.... Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har valgt Ole Brum stol. Valget falt på denne ettersom jeg liker designet, den ser solid ut, har lekestativ og man kan velge om man vil ha vipping eller om den skal stå i ro.
* Zoë * Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Vi fikk låne en baby björn vippestol til storebror. Den ble nesten ikke brukt. Vi brukte den bitte litt i begynnelsen da han begynte med fast føde. Vi er glad vi ikke brukte penger på den stolen. Når det er sagt så var stolen på mange måter funksjonell og praktisk. Lett å ta av trekket for vasking, og det kan brukes på begge sider før du vasker det. Det lå bare aldri for oss å la poden sitte i den stolen. Vi bar ham mye, eller han lå på gulvet.
mosse_fikk_sin_prins Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Vi har kjøpt vippestol, husker ikke merke her og nå, men det er ikke babybjørn sin. kan justere ryggen på den så den passer barnet, samt låse vippefunksjonen så den ikke vipper. Syns den virker veldig fin og praktisk. Mine svigerinner har brukt vippestol på sine barn, og er veldig fornøyd med det.
en av hver Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har fått en av ei venninne. Den kan ligge helt bakover, og sitte litt mer opp, samt både vippe litt, eller stå i ro. Aner dessverre ikke merket, for det står ikke på den. Hvis ikke jeg hadde fått denne ville jeg ikke kjøpt med det første. Barn har jo veldig godt av å ligge på gulvet, og det er leenge til du skal begynne med fast føde. Noen sover i denne på dagen, men det er nok bedre for babyen å sove helt flatt, og da har h*n jo også litt bevegelsesfrihet i forhold til i en sånn stol. senere kan du jo ta med minsten og prøvesitte i butikken. Vet det er kjedelig å vente, men dette er mitt tips..
olivia71 Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Vi har brukt baby bjørn, og var kjempefornøyd med den. Spesielt når hun ble litt større og fant ut hvordan man kunne huske fart på den selv. Stor stas og veldig fin tidsfordriv. Lekestativet var ikke like stas...
2010barn :) Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Vi har kjøpt babybjørn sin. Fikk den varmt anbefalt av en vennine. Om den vil bli mye brukt eller ikke gjenstår og se...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Vi har også Baby Bjørn sin. Fikk kjøpt det BILLIG (ubrukt, og sammen med bilstol og bæresele) av en kollega til sambo fordi de ikke trengte det selv. Hadde fått to sett de, å sku selge det ene. Har alt tatt det i bruk når ei venninne er på besøk her med jenta si:) Virker helt greit spør du meg.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Kjøpte NEW BABY hos fra lyng. Var bare så fiiiiin og matchet kurven vi kjøpte der=0)
Blackstar Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 Vi har fått låne en vi. Vet ikke engang hva slags merke det er. Det er jo ikke så lenge en bruker vippestolen, og barne skal jo helst ikke bli værende for lenge av gangen i vippestolen.
Møøø Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 Vi har ikke vippestol og har ikke tenkt å kjøpe heller. Lånte en da jeg fikk ei jente for 2 år siden, men den ble ikke brukt, så da er det ikke så nøye nå heller. Hun lå på gulvet og var fornøyd med det ) Katta vår var veldig fornøyd med stolen da, syntes den var veldig fin å ligge i... Kanskje jeg skal kjøpe en til pus ;o) Fra spøk til alvor : Jeg ville venta litt jeg, og sett an om du får bruk for den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå