Gå til innhold

Uff vært til jordmor....

Anbefalte innlegg

Nettopp kommet hjem fra jordmor..kunne fortelle meg at blodtrykket har steget og hadde eggehvite i urin:( blir nøye fulgt opp no da heldigvis.men var ikke klar over at ting kunne gå så fort når det gjelder svangerskapsforgiftning...så vi får håpe at jeg kan gå i fødsel snart...får vel bare passe godt på framover-

noen av dere som har opplevd sv.skapsforgiftning?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5130434-uff-v%C3%A6rt-til-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff...stakkars deg!!!

Jeg kan ingenting om dette, men ville bare sende deg en trøsteklem.Jeg regner med at du skal følges opp og levere en ny urinprøve om kort tid igjen, bl.a. for å se om dette var med den ene gangen. Og er det skikkelig alvorlig, så blir du vel innlagt på sykehus..?

Kan jo ikke være bra for babyen å være der for lenge om det blir for mye proteiner i urinen..?? Vet ikke. Sikkert andre som kan svare deg. Ville bare si lykke til!!

Hei.

Du har kommet så langt, at du ikke skal være for redd. Svangerskapsforgiftning har de masse fokus på og følger som regel veldig bra opp. Tror ikke du skal bekymre deg.

Jeg fikk svangerskapsforgiftning forrige svangerskap og fødte en velskapt gutt på termindatoen. Da turte de ikke la meg gå lenger, pga. at morkaken slutter å gjøre jobben sin så godt når svangerskapsforgiftningen er et faktum.

likevel kan blodtrykket gå opp opp og man kan ha spor i urinen av eggehvite uten at det nødvendigvis betyr at man har utviklet svangerskapsforgiftning. Lykke til, det går aller helst bra!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...