Prøver igjen :-) Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei. Jeg er gravid i min 7 uke, dvs når jeg logger meg inn her så står det at jeg er i uke 8. Blir bare mer og mer forfjamset etter hvor mange terminkalkulatorer jeg regner på. Får forskjellig overalt....nok om det...jeg har bestilt ultralyd på Volvat til fredag. Må bare være sikker på at den lille har det bra og sitter som den skal. Er det noen andre her som har vært og tatt utlralyd så tidlig? Evt, ser man noe særlig da? Gleder og gruer meg masse masse. Tirsdags klem til alle på 1 tri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Man kan se hjertet å den lille da ja. men man ser ikke akoratt så mye armer å bein. Men hvem bryr seg så lenge hjertet slår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Heisann. Jeg tok ultralyd i uke 9, måtte finne ut hvor langt jeg var på vei. D var kjempegøy i grunn, så en liten bamsemums inni der som sprella, så hjerte slå. Så d er noe å glede seg til. Lukke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Se litt lenger ned så kan du finne en link fra ei som har bilde fra en UL i uke 9. Det ser ut som et lite mumitroll Kjempesøtt!!! Jeg skal også på UL mest sannsynlig uke 10 eller 11, gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg var på ul i uke 9. Da kunne jeg tydelig se babyen og hjertet som slo. Den var riktignok litt kort i bena enda,men pytt Babyen rørte på seg også Den var 21,1 mm lang Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver igjen :-) Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mai 2006 ååååå så morro å høre. Nå gleder jeg meg enda mer :-) Sååå spennende. lykke til vidre til dere også, og takk for at dere ville svare :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 23. mai 2006 #7 Del Skrevet 23. mai 2006 Var på Ul 6+2 fordi jeg hadde en blødning........... så ikke noe foster, men legen sa det så normalt ut... ble litt stressa av det fordi sist hadde jeg Ul på akkurat samme dag og da så jeg et hjerte som slo... To blodprøve søndag og skal tilbake i morgen for en ny prøve... håper HCG har steget som det skal da.......... nærvøs jeg nå... Lykke til, det blir spennenede, alt er sikkert i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå