Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Heisann Bare lurer på når en skifter uke. Er 10 + 5 i dag, så begynner uke 11 på dag 6 eller 7? Til torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Ny uke skifter påå dag syv.. Dvs 10+6 og så blir neste dag 11+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Imorgen er du 10+6, og torsdag er du 11+0. Altså: idag er du i uke 11 med 10 fullgåtte uker bak deg, mens du vil være i uke 12 på torsdag med 11 fullgåtte uker bak deg. Litt komplisert i starten dette, men du kommer inn i det etter hvert Gratulerer forresten!!! Ikke lenge til magen tyter ut og du begynner å kjenne liv nå... det går så fort atte. Gleder meg til jeg er der du er jeg, da har kanskje kvalmen begynt å avta også... sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Tusen takk for svar:) Kvalmen er et stort problem for meg, har gått sykemeldt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg spyr av nesten alle lukter, å i dag var bikkjematen nok. Ah, dette er en fantastisk tid, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja det er ikke så lett å "gløde" som gravid når en spyr av hver eneste "feile" lukt, smak, lyd, lys osv..... det er utrolig slitsomt. I tillegg så er jeg bare 2mnd på vei, så jeg har ikke lyst til å si det til alle heller.... blæh. Igår spydde jeg 7 ganger eller noe, fikk bare i meg et pitabrød hele dagen og lå på sofaen uten å tørre å røre meg hele kvelden. MEN om en mnd sprudler jeg nok mer ja Vi får bare holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå