Gå til innhold

Lurer på en ting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Bare lurer på når en skifter uke. Er 10 + 5 i dag, så begynner uke 11 på dag 6 eller 7? Til torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imorgen er du 10+6, og torsdag er du 11+0. Altså: idag er du i uke 11 med 10 fullgåtte uker bak deg, mens du vil være i uke 12 på torsdag med 11 fullgåtte uker bak deg. Litt komplisert i starten dette, men du kommer inn i det etter hvert :)

 

Gratulerer forresten!!! Ikke lenge til magen tyter ut og du begynner å kjenne liv nå... det går så fort atte. Gleder meg til jeg er der du er jeg, da har kanskje kvalmen begynt å avta også... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

Kvalmen er et stort problem for meg, har gått sykemeldt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg spyr av nesten alle lukter, å i dag var bikkjematen nok. Ah, dette er en fantastisk tid, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke så lett å "gløde" som gravid når en spyr av hver eneste "feile" lukt, smak, lyd, lys osv..... det er utrolig slitsomt. I tillegg så er jeg bare 2mnd på vei, så jeg har ikke lyst til å si det til alle heller.... blæh. Igår spydde jeg 7 ganger eller noe, fikk bare i meg et pitabrød hele dagen og lå på sofaen uten å tørre å røre meg hele kvelden.

 

MEN om en mnd sprudler jeg nok mer ja :D Vi får bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...