Gå til innhold

Desember: synes det er så bra....

Dua :o)

Anbefalte innlegg

.....at det har blitt så trivelig her inne på klubbsiden. Ser på både skravlesiden og småtroll så er det ganske mange krasse svar å få. Har vist havnet i klubb med bare trivelige folk jeg...:) ville bare "sette litt pris" på dere desember-mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg der! kjempekoselig her inne. Vi snakket om husarbeid og det går littraskere på formiddagene nå når lille sover for da kan jeg titte innom her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant??? Går rett på klubbsiden jeg nå. Er innom småtroll 0-1 år av og til, men sjelden på skravlesiden.

Blir litt oppgitt over all denne "fyyyyyy nestle grøt og natusan"- innlegg. Ikke det at jeg har noe imot de som ikke velger disse produktene, ikke alt jeg bruker selv heller. Men det må jo bli hver enkelt sitt valg? Nei nå må jeg gi meg, ellers blir dette et sånt innlegg og, hehe

Mange koselige flotte desembermammaer iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Helt enig med dere. Det er så koselig her, så. Har ikke vært på småtroll 0-1 på i hvertfall over 3 uker. Og skravlesiden holder jeg meg langt unna. Blir litt for stort for meg. Det går så fort at jeg ikke klarer å følge med. Prøvde å henge med en liten periode, men det endte bare opp med at jeg fikk musesyke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant så sant! glad jeg har funnet dere!!

nå sover lillemann, og jeg vente er på at min kjære kommer hjem fra kurseksamen (krysser alle fingre og tær!!).

Håper dere alle får en fin kveld.. og så prates vi i morgen--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG!!

Det er så koselig her inne, og på småtroll 0-1 sidene er det mye hysteri og pekefinger.

Føler meg nesten som dårlig mamma jeg som tilogmed har en pk våtsavietter i stelleveska, sånn til skitbleier på kjøpesenteret og sånn......

Nei, nå holder jeg også mye her.

Får ikke altid svar engang på de andre sidene,

Og på skravlesiden rekker jo ingen å lese innlegget før det sligger på side tre eller fire...

Nei, hurra desemperklubben sider no jeg!

Glad for at vi har hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går også direkte inn hit for tiden. Gleder meg til å se hvem som har skrevet hva og alle de koselige, hjelpsome, morro svarene vi får.

Inne på 0-1 så er det så lett å gjemme seg bak anonym knappen og da blir det så mye dømmende komentarer.

Og på skravlesiden går det så fort att jeg ikke klarer å henge med i svingene.

Dere er en super gjeng sier nå jeg. Mye mere intimt og personlig her. Dere begynner å få "ansikter" hele gjengen.

Slenger rundt meg med klemmer til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes det er koselig her!!! hehe. Tar turen innom 0-1 år først, men må alltid titte innom her. Selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...