Gå til innhold

Noen her som har hatt lik lengde på sv.skap og lik fødsel som sin mor?

Anbefalte innlegg

Begynner å frykte at jeg arver mamma sine 2 første fødsler,

hun gikk 14 dager over med begge mine store søstre,og ble satt igang da.Jeg er nå 6 dager på overtid og ingen tegn til fødsel...

Lurer på om man kan arve sin mor?

Mamma gikk ikke så lenge over med meg da.....

Fortsetter under...

Min mor gikk mellom to og tre uker over med alle sine tre måtte ha to drypp før jeg var ute. Jeg fortalte dette til jordmor og hun lovte meg at jeg skulle få komme til henne om jeg gikk 10 dager over og at jeg ikke skulle gå en dag lenger enn to uker over. Syntes det var litt lenge allikevel, men jeg planlegger store hormontårer om jeg skulle gå ti dager over så får jeg kanskje litt fortgang i tingene.

Annonse

Men hvordan kan vi sammenligne når det ikke var vanlig med ultralyd osv.... Jeg krysser fingrene for at jeg får til termin selv om min mor fikk på overtid. I tillegg skulle jeg likt å vist når de beregnet at fødselen til våre mødre startet. Før, etter eller på samme tidspunkt som nå. Varigheten til fødselen kan jo også fort bli beregnet på ulikt grunnlag.

Jeg prøver heller å lytte til innstinktet ettersom det i mitt tilfelle forteller meg at jeg får en lett fødsel i uke 38 :) Så får vi heller ta ting som de kommer....

Stemmer ikke på meg, iallefall! Mamma fikk sine tre før termin (førstemann ti dager før termin), mens jeg går her åtte dager over og holder på å forgå av rastløshet...:-( Når kommer denne ungen??

Bare et apropos: Ihvertfall når min mamma var gravid, så var det ikke snakk om ultralydtermin, så hun gikk etter mens-termin. Min mens-termin er en uke før ultralydterminen, så skulle jeg arve mamma, og gå fem dager over, så er jo det to dager før min termin!! (litt rotetet, men dere skønner??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...