Gå til innhold

På dag 32, og ingen tante...

Anbefalte innlegg

Og så surt.. jeg vil ikke ha så lange sykluser!!!! Det er over et år siden jeg hadde så lange sykluser.. jeg har vært på rundt 27-30 dager og det har jo vært fint!

Men nei da.. da får jeg sikkert sykluser på 40 dager eller no.. ARG!!!

Joda, jeg kan sikkert være gravid, teoretisk sett. Men jeg VET at jeg ikke er det.. ikke spør om hvorfor.. jeg bare vet..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5129733-p%C3%A5-dag-32-og-ingen-tante/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vibeke

Husker du at jeg ikke fikk mensen før 14 dager over tiden nesten i pausemnd fra Pergo? Det var fordi jeg hadde cyster i eggstokkene pga overstimuleringen m Pergo, derfor kom ikke mensen. Disse cystene var ikke farlig, de var vel begynnelsen på egg (husker ikke i farta hva det heter).. Jeg skjønner godt at du er frustrert over ikke å få mensen, jeg holdt jo på å bli gal selv. Du kunne kanskje fått tatt en innvendig gu?

Du vil ikke ta graviditetstest eller?

Lykke til!

dette blir spennende da.. det kanjokanjo kanjo hende du har en liten en inne i magen? Men jeg vil ikke gi deg forhåpninger heller, nesten bedre å ikke ha de. Høres veldig fornuftig ut ikke å teste seg ennå, jeg følte meg så dum rett og slett hver gang(!) den var negativ.

Klem!

Annonse

Hei Vibeke!

Må jo titte innom her av og til... Kjedelig med negativ test, det skal ikke være lett det her. Vurderer dere prøverør etter hvert? Nå som jeg har vært igjennom et avbrutt forsøk virker det ikke så skummelt lenger, jeg gleder meg faktisk til nytt ICSI-forsøk i august:-)

Klem

Hei snøfilla:-) Nei, det er alt annet enn lett! Men det går jo på et vis. Prøver å ikke stresse og kave meg opp heller, for det nytter ikke.

Fikk litt dårlige nyheter også.. I familien til mannen min så er det noe med testosteronen til mennene. Det er en lang historie så jeg gjør den kort: Vi har sterk mistanke om at min mann har det samme problemet. Det er mange symptomer som stemmer så altfor godt. Det plager han ikke altså, men når det kommer til å lage velskapte babyer så er det noe dumt.. For å få bukt med det ( har ikke noe ord på hva det kan være) så må han igjennom mange lite hyggelige undersøkelser.. Så vi har lagt alt på is. Ingen prevensjon men ingen forhåpninger heller! Forresten så hadde alder noe å si ved det problemet.. Så gudskjelov for at vi glemte kondom når vi skapte datteren vår!!

Håper virkelig at ICSI-forsøk er det som skal til med dere! Vi har vært prøvere like lenge faktisk! Hehe, da vi var "unge og dumme" og trodde at man bare behøvde å ha sex!!

Skal krysse fingrene for dere:-)

Men vi kommer ikke til å forsøke prøverør. Vi har satt staven ved operasjoner eller prøverør osv.. Siden vi har ei jente så kan vi ikke være misfornøyde heller. Vi er foreldre! Så vi kan ikke klage, jeg tenker heller på alle de som ikke har fått noen. Og da blir jeg vanvittig glad for det mirakelet vi har.

Det ser dårlig ut for vår del, men vi gir ikke helt opp enda. Vi har mange år på oss. Og kanskje.. et mirakel kan jo skje:-)

Dette ble langt.. sorry.. men godt å få det ut også.

Håper håper for dere nå snøfilla!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...