Gå til innhold

Desember: skjønner ikke....

Dua :o)

Anbefalte innlegg

....hvor alle hybelkaninene kommer fra!!!!! blir gaaaaal snart! Synes ikke jeg gjør annet enn å støvsuge og vaske her....men det ser ikke sånn ut på tilstanden på stua akkurat. Holder på å prøver å få litt orden her....skal nemlig ha barseltreff her om noen dager. Kjempe koslig med treff men det er så utrivelig med alt rotet. skjønner ikke hvordan enkelte får tid til både barn og et "prikkfritt" hjem.......hm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he... holder med deg der, dua. Synes det er like skittent dagen etter jeg har vaska og det er gørrirriterende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja huff....er det ikke motiverende? :) kjenner arbeidslysten strømmer på når det er sånn jeg....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skylder på mannen, er helt sikker på at han våkner om natten og strør støv rundt omkring i huset. Det tar liksom aldri slutt, den vaskingen. Innimellom blir jeg bare så oppgitt at velger å lukke øynene for støvdottene. Men det varer bare i noen sekunder, og så må jeg begynne med rengjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah....kanskje det er han som er skyld i dette ja......han skal sannelig få høre når han kommer hjem ra jobb.....hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått hen å investert i tørrmopp fra jif/ jordan eller noe sånt og det funker ganske bra det.... myyyyyyye enklere enn å drasse rundt på den store klumpete støvsugeren..... Er liksom ikke kaninjakt man vil gå på hver dag heller da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så godt å høre at flere har fått invasjon fra disse udyra!! syns ikke jeg gjøre annet enn å rydde om dagene jeg, men vises det?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også investert i Jif våttmopp. Synes den er mer effektiv enn de tørre. Bare skylle den med vann, og gå over gulvet. Og vips, så er det rent (en liten stund ialfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med langhåret katt og stor langhåret hund, skal jeg love deg at hybelkaninene er blitt til hybelsauer her.... Ikke blir det bedre av at jeg røyter også!

Hmmm, ikke dumt å skylde på gubben, hehe.

Jif våtmopp høres grei ut, tror jeg må innvestere i en sånn. Har Swiffer tørrmopp, og den blir så fort full. Og så er skaftet så innmari kort.

I går måtte gubben ta med hele støvsugeren til butikken for å få nye støvsugerposer. Har fått beskjed tidligere at det står nummer på støvsugeren for poser, men vi har ikke klart å finne det. De på butikken himla med øynene og tenkte sikkert for noen idioter vi er. Men skal si de slet med å finne riktig i butikken og. Men nå er det nye poser i sugeren og mor har allerede støvsugd i dag. Ikke verst, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink frue du er. Støvsugd allerede og greier. Her har jeg påtatt meg ansvaret for middagen i dag, den eneste oppgaven jeg vil fullføre utennom å passe på babyen da.

Et lite tips: jeg så reklame fra Clas Ohlson for en tid tilbake hvor de annonserte jif mopp lignende greier. Virket like bra de også, selv om jeg ikke har prøvd det. Men de var betydelig billigere enn Jif. Dessuten så vet jeg at Rimi hadde også et annet merke som lignet fælt på Jif, men mye billigere. Den har jeg sett live da, og tror det er like bra som Jif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte får tid til det ved å ignorere seg selv. Jeg skulle på besøk til en veninne kl 11 en dag. da jeg kom ut dit, var det som vanlig strøkent i huset. Hun hadde da stått opp kl 6 med babyen. Ryddet hele huset, 2 åringen hadde stått opp, de hadde stelt seg alle 3, hun hadde levert 2-åringen hos dagmamma, støvsugd. Og da jeg kom kl 11, satt hun og spiste FROKOST. Huset skinte, men hun prioriterte det foran mat til seg selv.....

Det er alltid strøkent hos dem. Jeg fatter det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...