Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Lukten "der nede" har forandret seg. Jeg synes det lukter ekkelt. Jeg har ikke fått infeksjon eller sopp eller noe. Fler som har det slikt? Hva kan det komme av? Velger anonym nå.
kula 291011 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 ikke vet j, sjekk det opp med legen, j har ik det problemet. det kan også komme av økt utflod når man er gravid
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg syntes det endret seg rett etter jeg fødte 1mann, og det er noen år siden nå. Og har holdt seg sånn, er bare jeg som reagerte på det. VAr vel ikke ekkel, men forandret. Litt mer lukt liksom
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har det på samme måte. Rar,ekkel og anneledes lukt. Føler at jeg stinker av og til. Jeg vet ikke hva det er, men regner med at det er pga økt utflod. Viktig å skifte og vaske seg ofte ihvertfall. Håper virkeli det går over snart.
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Dette har jeg også merket og har mange ganger vært redd for at jeg kan ha blitt smittet av noe eller har fått en slags infeksjon... men tror rett og slett det er "normalt". Vi får håpe det :-) ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Samme problemet her. La oss håpe det er normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå