Gå til innhold

Desember: Alle er så flinke :) Bare et lite hjertesukk....

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg bestandi går glipp av en hel masse som skjer her inne.... noen som er kjempeaktiv og flink å bli kjent og prate.... Prøver å henge m, men synes dagene går så utrolig fort og så mye jeg enda prøver å få rutiner på... Vi er masse på farta, sitter nå å bare venter på at lille skal våkne så skal vi ut på tur.. måtte bare lufte litt... he he.... egentli ingen mening bak dette innlegget... Prøver iallefall å være m når jeg kan.... er jo så koselig å "prate" m andre i samme situasjon som oss.... :)

Fortsetter under...

Det er veldig varierende hvor mye tid en har til å være på DB. Er det sol og varme, foretrekker jeg heller å gå lange trilleturer og sette meg bak i hagen med bebisen. Men når det er sånt regnvær som har herjet nå siden 17.mai, foretrekker jeg å være mest mulig på nettet. Det er nesten ingen som er like mye her inne hver dag. For eksempel, Dua var fraværende i går. Og i dag har ikke cornerpus meldt sin ankomst (enda).

Enig med Lene 27. Føler jeg er helt utenfor. Gullet er snart 5 mnd!!! Tiden går så fort! Og har ikke fått ordentlige rutiner eller noe! Tiden har gått så fort. Snart er man halvveis i permisjonen og jeg kjenner INGEN å gå turer med eller noen jeg kan snakke med utenom her... Og her har jeg heller ikke kommet så langt..............

Men er heldigvis blitt godt kjent med lille gullet!!!(er jo det viktige da...=))

He he... godt å høre at det er værbetinget.... Vi har jo i bunn og grunn hatt veldig godt vær de siste dagene så da er jo det en god unnskyldning.... Måtte bare høre. Kom inn i dag og da hadde det jo vært så mye aktivitet at jeg ble helt satt ut her... he he...

Ja, du har vel rett i det, willow. Blir enten på formiddagene når lille sover og husarbeid er gjort, og om kveldene hvis det er noe overskudd igjen... og når samboern er på kveldskjøring og jeg ikke har han å stryke på. HIHIHI.....

Annonse

Uff, der sa du det Fru Gyldenkron, er her kansje litt ofte. Men som du også sa; dere er jo så koselige...

Bruker tid her når poden sover, husarbeidet kan venten og været er stuslig. Og så står da lapptoppen her på stuebordet da så det er lett å bare ramle innom for å se hva som skjer. Litt hekta blitt ja.

Og her sitter jeg med laptoppen på stuebordet og er lissom konstant oppkobla..........kanskje derfor jeg er her så mye?

Nei, jeg er vel ikke her sååå mye da.

Men siden min mann pendler, så er jeg alene om kveldene også, og kjekkere å sitte på nett, enn å se gørr kjedelig tv......

Og så er dere jenter sååååååå kjekke å være sammen med!!

Syns også at jeg går glipp av endel her inne, men heller det enn da det ikke var noe liv her og det gikk uker mellom at jeg fikk svar på innlegg. Jeg har også laptoppen stående på stuebordet så det er greit å kikke innom når lillegutt ligger å leker på tepper, når han sover osv. Som oftest er jeg her mest etter at han har lagt seg for kvelden. Er litt hekta fordi det er så mange koselige mødre her. Slapper virkelig av og koser med her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...