Gå til innhold

November: røyk??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen som røyker?? prøver å begrense meg, men det er ikke enkelt... noen som har gode råd, eller som er i samme situasjon som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja helt klart og jeg sliter veldig med det..

kanskje vi kan hjelpe hverandre litt????

hvor er du i fra og hvor langt er du på vei??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er flere :S Prøver å begrense meg jeg oxo, men nytter nesten ikke nå da jeg er i bedre form om dagen. Jeg går nå i 15 uke, skal faktisk til jordmor om en time for første gang. Får sikkert høre det der oxo :( Dette er min 4 unge. Røyket med de andre oxo. Friske de :D hehe. Godt å ha en unnskyldning :D Bor i Hedemark jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal ikke være enkelt det der...

Jeg har 2 fra før selv så vet hva du tenker gitt hehe..

Lykke til hos jordmor da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt det er noen som tenker som meg da :D Ler godt her nå :P

Gikk kjempefint hos jordmor. godt å høre hjertelyden. Beroligende liksom. Har tenkt meg på BIM treff men gruer meg i tilfelle noen der ikke røyker. Kommer vel til å få pepper da tenker je :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...

røyker her også dessverre, forrige gang klarte jeg å slutte, men nå er det ikke lett gitt...

men det er like viktig at mor har det bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, ja.. ikke lett dette med røyken..prøver fortvilt å kutte ned, men absolutt ikke lett.. har alltid sagt jeg skulle slutte når jeg ble gravid, men jammen lettere sagt enn gjort!!

jeg er 15 uker på vei, fikk innkalling til UL i dag, skal 19. juni! Gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett detta med røykingen.Sliter selv jeg....Jeg ar to barn fra før og røyka med begge,men denne gangen vil jeg klare å slutte....Leser endelig ikkerøyker nå,så får jeg se om jeg klarer det.....Får så dårlig samvittighet oxo......

 

Men jeg må inrømme at jeg løy for jordmor å sa jeg hadde sluttet...Orket ikke det maset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri røyket, men skjønner at det er problematisk å slutte. Håper dere greier det. Uansett kan dere trøste dere med at enhver reduksjon i antall sigaretter er bedre enn ingenting. Fint å sette seg mål om å slutte, men legg ikke lista så altfor høyt. Alle vet jo at det er skadelig for både seg selv og fosteret med røyk, men ikke vær for streng med dere om dere ikke klarer å slutte helt. Jeg synes dere er flinke om dere kutter ned også, jeg.

 

Lykke til, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at du støtter oss og ikke gir oss fullt med pepper som jeg nesten forventet å få her :) Jordmor ville ikke mase om det sa hun da alle som røyker faktisk VET det ikke er bra. Hun kommer bare til å spørre av og til om hvordan det går. Det setter jeg stor pris på, for hakking hjelper ikke meg. Heller tvert imot.

Lykke til med nedtrappingen alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... dette skapte litt debatt... var litt usikker på om eg skulle våge å ta det opp her inne, men glad for at eg gjorde det.. det er faktisk en trøst å høyre at det er andre som ikkje har slutta... men prøver så godt eg kan å redusere litt kvar dag... hvis det er nåken som har nåken fantastisk gode råd, så vær vennlig å skriv det ned :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å slutte med gamle vaner. Røyker ikke selv, men har jo sett hvordan andre sliter med å slutte.

 

Så på et program her (eller leste jeg det tro?) at ungen trekker seg sammen eller får en reaksjon hver gang mor røyker....så bra er det jo ikke! Lykke til med å kutte ned på røyken i allefall =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet ca. en uke etter positiv graviditetstest. Hadde tenkt å slutte med en gang, men klarte ikke.

Prøv og lese "Endelig ikke-røyker", hvis man virkelig fokuserer på å ta til seg det som står der, blir man raskt kurert. Utrolig effektiv metode! Litt "hjernevaske seg selv"-greie, men hvem bryr seg når det funker så bra :)

Har ikke hatt problemer med å la være å røyke, eller omgås folk som røyker uten å bli fristet etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...