Gå til innhold

November: kjenner ingenting!!


Elin -77

Anbefalte innlegg

e da fleire som ikkje kjenne liv?? er i uke 14, gravid for tredje gang. leser at det er fleire som kjenner liv, og når eg ikkje kjenne nåke så begynner eg å bli urolig, men det er kanskje veldi forskjellig fra person til person når ein kjener liv i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:-)

Har det akkurat som deg jeg også....

Var på kontroll i går og fikk høre hjertelyden så vidt det var, men den lille forsvant fort gitt hehe en aktiv liten krabat tenker jeg..

Jeg er også i 14 uke og venter mitt tredje barn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 og kjenner heller ingenting. Men jeg er førstegangs, så det kan vel ofte ta enda litt lenger tid. Gleder meg veldig til å kjenne litt "bobling". Jeg har heller ikke vært hos lege og fått hørt hjertelyd ennå.

Lett å bli litt urolig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er også i uke 17, og begynte å kjenne liv i magen for en drøy uke siden. Men ikke hver dag, og bare når jeg har kjent veldig godt etter - f.eks. rett etter at jeg har spist kveldsmat og ligger utstrakt på sofaen. Så hvis du er i uke 14, tror jeg virkelig ikke du skal bekymre deg!

 

Dette er første gangen jeg er gravid, så noen ganger er jeg faktisk litt i tvil. "Hm... Var dette egentlig babyen, eller var et litt luft i tarmen?" Har også hørt at det avhenger av plassering av livmoren hvor tidlig man kan kjenne babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 15, er gravid for 3. gang. Noen ganger tror jeg jeg kjenner liv (har gjort det de siste par uker), andre ganger tviler jeg på at det var fosteret jeg har kjent. Er usikker på om jeg kan si at jeg kjenner liv. Skjønner hva du mener når du blir usikker. Mange ganger har lurt på om det virkelig er et levende barn der inne. Jeg "tviler" nesten på om jeg er gravid nå som kvalmen begynner å gi seg. Men så gjør jeg en brå bevegelse, og kjenner livmorbåndene verke noe aldeles grusomt, og så skjønner jeg at alt trolig er i orden likevel. Gleder meg til jeg skal til Jordmor om 1 uke. Håper hun finner fosterlyden og at alt er i orden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 15. og kjente første sikkre bevegelsen i går. Var som om noen slo kolbøtte nederst i magen. Mener å ha kjent noe tidligere oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner i grunnen ikke noe jeg heller... :o(

 

Er gravid for første gang i uke 15 med tvillinger. Åh, gleder meg SÅNN til å kjenne noe og få bekreftet at det er liv der inne! Har vært på både tidlig ul og hørt hjertelyd, men det er snart to uker siden, og nå er det så fryktelig lenge til ordinær ul....

 

Men det er jo ikke godt å si om jeg kanskje har kjent noe da, og tatt det for å være mage/tarm-bevegelser? Blir liggende på ryggen med hendene på magen og kjenne etter ettr jeg har lagt meg, men ingen ting hitttil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er visst litt overnervøs her eg sitter.. hehe.. trur faktisk eg kjende nåke i dag, men er veldi usikker.. når eg legge meg i kveld skal eg prøve å dytte litt i magen for å sjå om da e nåke respons.. hihi.. skal foresten ti lul i neste veka, til den beste fødselslegen i distriktet.. gleder meg, og eg trur han har 3d ul... spennande..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

du er ikke alene om det. jeg er 15 uker på veg. det eneste jeg merker er at jeg får noen stikninger mellom underlivet og magen innimellom, men som folk har sagt til meg er det pga at livmoren strekker seg :)

 

bare vent, snart begynner sparkingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...